marți, 5 septembrie 2017

OOTD: Black&White by Rosegal

Clasica tinuta alb-negru si pantofi cu toc va fi mereu una dintre preferatele mele. Astazi va prezint un look care imi este tare drag, o tinuta pe care o voi purta cu drag si doua produse de pe Rosegal care mi se potrivesc de minune. 

Tricoul  White T-shirt are un pret foarte mic (doar $2,99) si este putin cam decoltat pentru mine, dar in aceasta combinatie cred ca a compensat perfect. Materialul este bun, este foarte comod si modelul este unul jucaus datorita imitatiei de dantela din fata. 

Pantalonii sunt negri, simpli si putin elastici. Nu pot sa spun ca sunt cei mai confortabili, dar ma simt bine in ei. Se murdaresc foarte repede, se cunoaste fiecare de urma de praf pe ei si asta nu prea ma incanta. In rest, raportul pret calitate este unul destul de bun.

Am ales sa port pantofi cu toc pentru ca da un aer mai elegant tinutei si eu am o postura mai feminina atunci cand ii port.

Voi ce parere aveti de aceasta tinuta?









4 comentarii:

  1. O tinuta minunata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Itu sta foarte bine si eu zic ca te avantajeaza. Nu stiu de unde am auzit dar cica negrul te face sa pari mai slab. Nu stiu la ceilalti dar ma mine functioneaza 😄

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place ținuta, are o nota eleganta datorita pantofilor cu toc și broderiei de la tricou. Îți stă bine și te avantajează! 😍😍❤❤

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.