miercuri, 9 august 2017

OOTD: Lemon Print Blouse

Zaful a devenit noul meu site preferat de pe care imi aleg obiectele vestimentare, iar subiectul articolului de astazi este o bluza foarte simpatica.

De cand am vazut-o pe site mi-a atras atentia si nu eram sigura daca sa imi fac curaj sa o aleg sau sa ma orientez catre ceva mai office.

Pe site este in doua variante, pe alb sau pe albastru inchis. Initial am vrut pe albastru, dar incepusem sa aleg cam des haine inchise la culoare si am vrut ceva mai luminos. A fost o alegere inspirata si imi place extrem de mult.

Materialul este perfect pentru ca nu tine cald, poate fi purtata si fara cureaua din talie pe care eu am pus-o. Ea nu este prevazuta cu acest accesoriu, dar am vrut sa-mi accentuez talia tinand cont ca si pantalonii erau destul de largi.









6 comentarii:

  1. Este foarte frumoasa bluza, îți stă bine!! 😍😍❤

    RăspundețiȘtergere
  2. E asa frumoasa si colorata. Am mai vazut-o. E tara draguta. Si e numai buna pentru caldura de afara

    RăspundețiȘtergere
  3. este dragutza ,foarte interesant printul

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa bluza dar si pozele sunt foarte reusite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Valeria Chertes9 august 2017, 04:49

    Iti vine foarte bine bluzica.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.