miercuri, 12 iulie 2017

Wishlist time with NewChic

Am inceput sa caut tot mai multe obiecte pentru decor sau care sa-mi accesorizeze tinutele, iar acest lucru a dat viata articolului de astazi.

Cu totii suntem martori la noua nebunie numita choker, iar eu sunt o fana a lor, asadar astazi vreau sa va arat o lista de lucruri care se afla pe lista mea de dorinte.

Toate mi se par extrem de frumoase si utile, iar pretul este mai mult decat accesibil.



Imi plac foarte mult nuantele de pe site, iar pretul este prea atractiv ca sa nu le faca tinta urmatoarelor mele comenzi.




In ultimul timp am dezvoltat o pasiune pentru cesti, cani, pahare cu motive traditionale sau cu alte imprimeuri dragalase.


Nu prea am mai purtat cerecei in ultima vreme, poate si pentru ca majoritatea sunt destul de voluminosi (asa imi placeau acum ceva timp), insa aceasta pereche chiar mi se pare simpatica.




Cum am mai zis, sunt fan chokere deoarece mi se pare ca dau un aer foarte elegant tinuteti, dar si extrem de feminin.


Nu am putut rezista tentatiei de a alege si ceva decorativ.


Cum vi se par produsele alese de mine? Voi ce aveti pe listuta voastra?

3 comentarii:

  1. Valeria Chertes12 iulie 2017, 12:20

    Frumoase lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac cerceii foarte mult sunt interesanti ,ojele si cocker-ul

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuantele ojelor sunt incantatoare, iar canile sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.