luni, 26 iunie 2017

OOTD: Floral Dress

In general nu sunt o persoana care poarta rochii sau fuste, iar acest lucru poate fi vizibil in tinutele mele din ultimele luni. Insa weekend-ul trecut am simtit nevoia sa fiu mai feminina, mai joviala si de aceea am ales sa port o rochie inflorata, vaporoasa, accesorizata doar cu un cordon in talie. Cum poate fi observat si in poza, machiajul lipseste. De ce? Am vrut sa am un look natural fara sa imi simt fata incarcata si in acelasi timp sa imi las tenul sa respire. 

M-am simtit extrem de comod in aceasta rochie, iar acest aspect este factorul cel mai important atunci cand aleg tinuta din fiecare zi. Rochia este de pe Romwe, dar cum nu se mai fac livrari in Romania, va recomand alte alternative precum floral dresses Zaful

Voi cum va imbracati in aceste zile calduroase? 









6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa si lejera . Si eu tot rochite port in perioada asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. este superba rochita ,desi nu sunt fan flori imi place ,iti vine bine si imi plac si andalutele ,sa o porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa, vaporoasa si racoroasa! As purta-o cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  4. O rochie foarte frumoasa .colorata.potrivita pentru acest sezon

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.