vineri, 4 noiembrie 2016

Si sacosele sunt importante. Afla de ce

Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa fiu fata in fata cu situatia de a cara anumite obiecte sau cumparaturile pe care le fac intr-o anumita zi, si sa fie necesara achizitionarea de sacose din magazine.
Pe langa faptul ca am un sertar plin de astfel de sacose/pungi din plastic, nu pot sa spun ca am fost o persoana care si-a gestionat bugetul cum trebuie pentru ca daca as aduna toti banii pe care i-am dat pe acele pungi de plastic, as ajunge la concluzia ca am facut o mare greseala.

Totusi am gasit o modalitate de a impiedica acest fenomen sa mai aiba loc, si am optat pentru o sacosa de pe Coolori.ro; pe site sunt o multitudine de modele, cu mesaje sau imprimeuri, la un pret foarte bun tinand cont de utilitatea lor. 

Eu am ales sacosa Find Joy deoarece chiar cred in mesajul pe care il ilustreaza si arata foarte bine. Pot spune ca s-a schimbat tot de cand o am, niciodata nu plec fara ca ea sa fie in geanta si asta m-a salvat de la aruncatul banilor pe pungi de plastic si in acelasi timp simt ca transmit un mesaj de fiecare data cand o folosesc. 

Este foarte placut sa vezi persoane care citesc mesajul de pe ea si sa stii ca timp de cateva minute sigur au procesat ceea ce au citit, existand chiar posibilitatea sa le imbunatatesti modul de a gandi chiar si pentru cateva momente.

Mai jos gasiti cateva momente alaturi de noua mea tovarasa de drum si cumparaturi.






                                                                                  Cu drag, 
                                                                                           Madalina!

2 comentarii:

  1. Si eu port in geanta o sacosa asemanatoare! E foarte utila la cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mereu in geanta o sacosa din panza. E mai buna si mai rezistente decat cele din plastic

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.