joi, 1 septembrie 2016

Ready for Autumn

Spun "Bine ai venit!" toamnei cu multe comenzi care sa completeze rafturile de produse pentru fata, corp si par.  Iubesc diversitatea, iar acest aspect este prezent pe toate planurile din viata mea.  De aceasta data m-am axat pe produsele pentru corp, in special gelurile de dus.





Daca vara cautam produse cat mai fresh si racoroase, toamna ma face sa-mi doresc cu totul altceva. Arome cat mai delicioase, culori cat mai intense si produse cat mai hidratante sunt doar cateva criterii dupa care ma ghidez in aceasta perioada. Cu toate ca ma pregatesc pentru sezonul rece, imi place sa pastrez si o amintire a anotimpului care a trecut prin intermediul gelului de dus cu miros de portocale. Imi place la el faptul ca este fresh si ma duce cu gandul la vara, dar in acelasi timp si la mirosul de portocale din preajma Craciunului. Cum am zis... diversitate.

Nu pot spune ca am asteptat nerabdatoare sosirea acestui anotimp deoarece imi place sa traiesc in prezent. Ceea ce pot spune insa este faptul ca toamna este anotimpul meu preferat. Este atat de perfect prin culorile jucause si aflate intr-o armonie cum numai toamna exista.

Voua ce va place cel mai mult la acest anotimp? 


3 comentarii:

  1. gelurile de dus imi plac,iar toamna nu prea imi place sincera sa fiu ,frigul si ploaia nu,doar culorile toamnei ma incanta

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.