joi, 18 august 2016

Ruj Flormar si rezistenta la transfer

Rujurile Flormar sunt indispensabile din punctul meu de vedere. In colectia mea de rujuri, acest brand predomina datorita calitatii pe care o au si care mi-a fost confirmata de fiecare data cand incercam un ruj dintr-o alta colectie. In ultimul timp am folosit rujuri mate sau le transformam pe cele cu aspect lucios prin folosirea unei pudre translucide.

Apelam la acest truc atunci cand doream sa port o nuanta placuta, care sa nu atraga atentia si pe care nu o aveam in varianta mata.

De cateva saptamani am inceput sa folosesc foarte des Long Wearing Lipstick nuanta L01 Pink Nude. Chiar daca nu mentioneaza nicaieri ca ar avea un finish mat, atunci cand il aplic imi ofera aceasta senzatie. Nu este complet mat, are o consistenta groasa as putea spune, se aplica extrem de usor si este foarte pigmentat. Hidrateaza buzele, le ofera un luciu foarte subtil si ramane pe buze mult timp (asa cum precizeaza si numele).

Cel mai incantator aspect este faptul ca are cea mai mare rezistenta la transfer dintre toate rujurile pe care le am. Acest aspect este vizibil dupa cateva ore de la aplicare, pana se fixeaza pe buze. Il recomand cu mare drag, nuanta este una extrem de placuta si care poate fi purtata indiferent de machiajul ochilor; este o nuanta jucausa si feminina.



Va las mai jos poze pentru ca stiu ca doriti sa va faceti o impresie bazata pe fapte ;).






Un comentariu:

  1. o nuanta foarte placuta ,asa ca si tine nu imi place ca rujul sa atraga atentia prea mult in timpul zilei ,este super

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.