luni, 22 august 2016

O singura oja, doua feluri de a fi purtata

Nu am mai scris de foarte mult timp un articol despre manichiura, iar astazi vreau sa va arat doua feluri in care imi place sa port aceeasi oja.

Golden Rose Matte Nail Lacquer este alegerea mea atunci cand vreau sa-mi transform manichiura la interval de cateva ore sau zile, fara sa le sterg si sa folosesc alta oja. Nuanta mea preferata este 07, un mov pruna cu particule stralucitoare. 

Prima varianta: folosesc oja propriu-zisa dupa ce am aplicat un strat de lac protector cu vitamine, las cateva minute sa se usuce si rezultatul este acesta:






A doua varianta: dupa ce am aplicat oja si am lasat-o sa se usuce, aplic inca un strat de lac protector cu vitamine. Acesta ii ofera un luciu metalic, ceea ce face ca manichiura sa fie perfecta pentru o tinuta eleganta. 






4 comentarii:

  1. movul pruna este o culoare nemaipomenita ,este si eleganta si de zi ,perfecta

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place nuanta, arata tare bine pe unghia lunga.de asemenea imi plac ambele variante

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare frumoase ojele astea GR, imi plac amandoua variantele <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.