Cum sa iti aranjezi singura sprancenele

Am observat foarte multe poze cu eyebrows goals, acele poze care divinizeaza sprancenele perfecte din orice punct de vedere, care nu se disting prin nimic deosebit, care necesita lungi sedinte la salon si care formeaza o serie de femei cu sprancene la fel.

Mereu am fost de parere ca ce e prea mult strica, iar prea mult contouring denatureaza realitatea si in loc sa scoata in evidenta trasaturile, ne poate transforma in ceva ce nu suntem. Asa este si in cazul sprancenelor, cel putin din punctul meu de vedere.

Sprancenele perfecte nu inseamna kilograme de fard si gel pentru fixare, perfecte sunt cele aranjate in conformitate cu naturaletea lor. Pentru a ne fi de ajutor Flormar a lansat un kit special pentru sprancene frumoase si naturale >> Eyebrow Design Kit << pe care vreau sa vi-l prezint astazi.

Deoarece am ales nuanta gresita pentru sprancenele mele, va voi povesti despre felul in care mi le aranjez cu un kit asemanator. Am testat acest kit si vreau sa va povestesc despre calitate si usurinta in folosire.

Cel mai mult imi place la acest kit faptul ca este extrem de bine organizat. Acesta ne pune la dispozitie doua nuante, iar in cazul de fata: una deschisa (nuanta sprancenelor) si una mai inchisa care este un fard crema. Aceasta mica trusa este prevazuta cu un compartiment sub farduri, in care se afla o mica penseta, o perie si o pensula in unghi. Ne pune la dispozitie si o mica oglinda cu ajutorul careia ne putem aranja sprancenele.

In momentul in care am testat acest kit prima data am folosit fardul deschis pentru a contura sprancenele prin umplerea golurilor. Pentru a fixa forma data intr-un mod cat mai natural, am folosit cel de-al doilea fard pentru o rezistenta mai mare.

Pentru conturare am folosit pensula in unghi si peria care ne ajuta la integrarea fardului printre firele de par. Cu ajutorul pensetei am eliminat surplusul nedorit si astfel am realizat un look cat se poate de natural.

Calitatea kit-ului este foarte buna si este usor de utilizat, nuanta pe care o am este 01 Light si se potriveste fetelor mai blondute.

Tu cum iti aranjezi sprancenele?





You Might Also Like

1 comentarii

  1. nu am avut niciodata un chit dar mi/ar place ,eu le aranjez acasa singura sau merg la o prietena care ma penseaza mai profesionist

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.