miercuri, 27 iulie 2016

Summer look OOTD

   Nu sunt adepta rochiilor, mai ales a celor colorate sau prea scurte. De data aceasta vreau sa va prezint o rochie exact pe gustul meu, care a intrat in posesia mea neasteptat. Sora mea a plasat o comanda, iar ei nu i s-a potrivit marimea. Asadar rochia a devenit a mea si pot spune tare si raspicat ca imi place enorm.
   Este perfecta pentru vara deoarece forma ei o face sa fie comoda, materialul nu tine cald, poate fi purtata atat pe umeri cat si simplu asa cum am ales eu.
   Accesoriul de baza este desigur clutch-ul nude care poate fi gasit pe Amiclubwear. Este foarte incapator, poate fi purtat in foarte multe combinatii deoarece are o nuanta perfecta de nude.
   Mai jos va las link catre cele doua produse, dar si poze.

2 comentarii:

  1. ESTE SUPERBA ROCHITA IAR IN COMBINATIE CU SANDALUTELE PURTATE INTREGESC TINUTA ,ESTE INTERESANTA ,IMI PLACE

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tinuta, e perfecta pentru o zi de vara!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.