joi, 14 iulie 2016

Despre calitatea camasilor de pe SheIn

   Am observat ca vara aceasta am preferat culorile foarte deschise, combinatiile de alb si albastru in general. Astazi va prezint o camasa cu dungi de pe SheIn, o camasa superba care este foarte comoda, poate fi usor purtata in multe combinatii si are un pret destul de mic.  Mi se pare ca este putin mai mica in jurul bustului in raport cu umerii si partea de jos, dar este un produs foarte bun. 

   Camasile de pe SheIn mereu m-au atras, raportul pret-calitate este foarte bun, iar de fiecare data cand imi aleg un produs incerc sa ocolesc categoria camasilor pentru ca stiu ca nu pot face fata tentatiei de a cumpara macar una. Pana in momentul de fata nu am avut experiente neplacute, si sunt sigura ca voi cumpara in continuare. Tot ceea ce sper este ca Romania sa fie din nou pe lista tarilor unde livreaza. 










2 comentarii:

  1. ESTE CHIAR DRAGUTZA SI ITI STA BINE ,EU NU PREA PORT CAMASI DESI IMI PLAC CA SI OBIECT DE VESTIMENTATIE PARCA NU-MI PLACE CUM VIN PE MINE .

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult modelul...si culoarea! :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.