Produse in curs de testare - Diva Life Cosmetics

Am primit saptamana trecuta un colet cu produse Diva Life Cosmetics, iar astazi vreau sa va prezint pe scurt ce se afla in el. V-am mai povestit acum ceva timp despre produsele lor, cu toate ca nu am folosit produse de ingrijire a pielii.

Deoarece sunt destul de pretentioasa cand vine vorba de tenul meu, la prima colaborarea nu m-am incumetat sa aleg o crema de fata, dar de data aceasta nu am mai rezistat tentatiei si am pus pe lista o crema de fata cu Aloe Vera. Abia astept sa vad cum se comporta pe tenul meu si desigur... sa va povestesc despre ea.



Urmatorul produs ales este fardul de pleoape duo Safari, la prima colaborare am ales nuanta maro, dar de data aceasta am ales un mov foarte feminin. Voi realiza un machiaj pe care vi-l voi prezenta, alaturi de detalii cu privire la calitatea produsului.


Am ales si de aceasta data base coat-ul Nail Care Expert deoarece in trecut am fost foarte multumita de el. Am vrut sa vad daca se comporta diferit in combinatie cu alte tipuri de oja si revin cu detalii in curand.


Nu am putut sa rezist in fata solutiei de curatare a lacului de unghii si sunt foarte curioasa sa vad cum isi face treaba. Voi nu? :D


Am pus ochii si pe un creion pentru conturarea buzelor. Este primul pe care il am, spre rusinea mea. Asadar va fi ceva total nou pentru mine si abia astept sa va povestesc despre experienta mea.


Acestea sunt produsele pe care le voi testa in perioada urmatoare, astept in sectiunea comentarii ce produs va intereseaza cel mai mult. 

You Might Also Like

3 comentarii

  1. CREIONUL PENTRU CONTURAREA BUZELEOR M-AR INTERESA ,NU AM FOLOSIT NICIODATA SI CRED CA MI-AR PLACE

    RăspundețiȘtergere
  2. Amazing pictures and beautiful products dear.
    XOX

    http://kintanfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate arata tentant! Asteptam impresii!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.