joi, 9 iunie 2016

OOTD Rucsac si tocuri?!

   Recunosc ca am un fel ciudat de a combina piesele vestimentare, iar acest lucru va fi vizibil si in articolul de astazi. Imi place sa ies din sfera mea de comoditate si am ales ca astazi sa nu port previzibilii tenisi in prezentarea rucsacului de pe Jadu
   Da, ai ghicit! Astazi este vorba despre genti, despre site-ul unde poti gasi orice model la un pret mai mult decat avantajos. 

   Combinatia de astazi este absolut minunata din punctul meu de vedere, este iesita din comun, este autentica, m-am simtit extraordinar cand am facut pozele si de ce nu... practica. Rucsac si tocuri

   Rucsacul negru este cu un adevarat foarte practic si perfect pentru zilele incarcate sau excursii. Eu l-am ales special pentru excursia in Bulgaria si pot spune ca am facut cea mai buna alegere. Este usor de purtat si foarte incapator. Este realizat dintr-un material foarte bun, in timp ce negrul ii ofera un plus de eleganta si accesibilitate deoarece poate fi purtat in foarte multe combinatii. 

BLUGI - ROMWE
COLIER - ROMWE








3 comentarii:

  1. arati minunat ,imi plac la nebunie blugii si sandalele ,pata de culoare data de sandale este super,iar parul iti sta minunat ,iar rucsaul ca si gentile de la Jadu sunt foarte practice

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.