O bijuterie personalizata = cadoul perfect?!

   Tu de cate ori nu te-ai confruntat cu problema alegerii cadoului perfect? Acest adjectiv mi se pare destul de pretentios tinand cont ca perfectiunea depinde de ochii privitorului. Cadoul care poate indeplini aceasta calitate va fi cu siguranta cel care se refera la aspectele importante din viata celui care il va primi. De aceea eu pledez pentru cadourile personalizate, pentru ca un cadou nascut din dragoste pura va fi intotdeauna cel mai frumos.

   Pusa in fata unei decizii destul de dificile, m-am hotarat sa aleg o bijuterie personalizata pentru cel mai fericit moment din viata surorii mele( dar si din viata mea). Niciodata nu am crezut ca pot fi atat de entuziasmata la primirea unei vesti, cum am fost in momentul in care am aflat ca voi fi matusa. De aceea am ales un colier pe care poate fi imprimat un mesaj. Mesajul pe care as vrea sa il transmit trebuie sa fie unul mic, care sa cuprinda toata emotia aducerii pe lume a unui mic ingeras. Va fi destul de greu sa aleg un text cu o incarcatura emotionala asa mare, dar cu siguranta acest cadou va fi foarte apreciat si exact ceea ce trebuie.

   Am ales aceasta bijuterie datorita simplitatii pe care o are, este un colier finut ce poate fi purtat mereu, ca o reamintire a celor mai frumoase momente din viata. Sunt sigura ca va fi extrem de apreciat si de aceea sunt atat de convinsa ca orice cadou personalizat este cea mai buna alegere deoarece el reprezinta o frantura din viata, o amintire si o emotie de nedescris.

Pasesti pe amintiri din anii ce-au trecut
Tu nu mai esti copil, cat ai crescut...
Ieri alergai cu mine si ma certai
Azi un nou suflet aduci din Rai.

E fericire multa in viata noastra-acum
Te afli la rascruce, o iei pe un alt drum,
Ai alt statut, nu esti doar sotie, sora sau fiica
Acum vei fi strigata non-stop numai mamica.

Orice cadou isi pierde din valoare
Cand viata ta e guvernata de un alt Soare
Dar am incercat sa curpind in cateva cuvinte
Emotii pe care nu le-am simtit inainte.

Acest cadou personalizat e singurul corect
E singurul ce poate fi considerat perfect
In aceste clipe cand viata capata un alt sens
Cand stii ca poti iubi asa de mult si de intens.


   Am scris cateva versuri care sa arate cat de greu este sa echivalezi perfectiunea unui astfel de moment printr-un obiect si motivul pentru care un cadou personalizat este atat de important. Nu-i asa ca alegerea unui cadou devine cu mult mai usoara acum?!














You Might Also Like

1 comentarii

  1. o alegere perfecta ,totul spus simplu ,elegant si emotionant.O amintire pentru toata viata

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.