vineri, 25 martie 2016

OOTD: summertime vibes

Este timpul pentru un outfit ceva mai colorat fata de cum v-am obisnuit. Astazi vreau sa va prezint cateva articole vestimentare pe care le am de pe site-uri extrem de diverse, precum Romwe, SheIn, Bonprix.

Bluza este cu adevarat o prevestitoare a verii cu toate ca nici macar primavara nu s-a instalat cum trebuie. Voiam cu ardoare sa detin un astfel de produs deoarece mi se pare ca inveseleste toata "atmosfera" din garderoba mea. Asa cum se poate observa, este extrem de larga, materialul este subtire si perfect pentru zilele caniculare de vara. Cu siguranta o veti mai intalni in outfiturile mele, dar in zile indepartate... cand va fi cald, desigur.

Pantalonii sunt absolut perfecti pentru o tinuta atat casual cat si una eleganta. Pot fi purtati cu pantofi cu toc sau tenisi si sunt extrem de comozi .

Acum vreau sa va vorbesc despre 2 produse marca Bonprix. Este vorba despre un sutien (pam-pam... subiect tabu?) si perechea de tenisi care completeaza armonios tinuta.

Tenisii sunt extrem de frumosi, colorati si sunt marimea 35. I-am gasit pe site la un pret foarte mic, care nu este direct proportional cu a lor calitatea (care, apropo, este superioara). Materialul este foarte bun, imi place nuanta rozului pe care o au si ii gasesc ca fiind foarte feminini.

Sutienul... rosu. Mi-a placut foarte mult modelul cand l-am vazut, pe site promitea sustinere deoarece clar am nevoie de asa ceva, si nu am putut rezista tentatiei de a-l achizitiona. Este comod, ofera sustinere, are un model foarte senzual si are un pret extrem de bun. Deoarece nu m-as fi pozat purtandu-l, am facut cateva poze in care se poate observa breteaua acestuia.

TENISI - BONPRIX
SUTIEN - BONPRIX







9 comentarii:

  1. Iti sta super cu tunsoarea asta!<3 Frumoasa postare te pup.
    www.ancafratila.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. o tinuta super,felicitari imi plac toate ,dar bluza si blugii m/au dat gata,i/as cumpara oricand

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut outfitul. Nu stiam canBonprix are si lenjerii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta bine!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Gorgeous look and so comfort look.Love it.
    I follow you on GFC member and Facebook page.I invite you to my blog dear.
    Have a awesome day.Kisses xox

    http://kintanfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.