Outfit fashion si comod

Sunt genul de persoana care intr-o zi este imbracata extrem de elegant, iar a doua zi extrem de casual. Daca ultima postare este dedicata unui outfit finut, extrem de elegant, care prezinta in componenta sa cizme cu toc, bluza transparenta si pantaloni scurti eleganti; astazi outfitul pe care vreau sa vi-l arat este situat in extrema opusa, un outfit perfect pentru adeptele comoditatii.


Imi place extrem de mult puloverul marca Romwe, care are un mesaj foarte puternic "I don't care anymore" (tradus: Nu-mi mai pasa), in care ma regasesc total. 

Blugii tot marca Romwe, se pare ca mi-au fost predestinati. De ce spun asta? Pentru ca sora mea i-a comandat si marimea este prea mica pentru ea, asa ca au ajuns sa fie ai mei. Nu pot spune ca-mi pare rau :)), am primit multe complimente la adresa lor si sunt perfecti pentru multe tipuri de tinute.

Va las jos poze si link catre produse. O zi frumoasa!

P.S: Puteti observa in poze si un mic iubitor de oameni care a fost prezent pe tot parcursul "sedintei foto", si care nu voia sa se desprinda de mine. 












You Might Also Like

9 comentarii

  1. puloverul e superb si iti sta foarte bine! Pe viitor cred ca voi plasa si eu o comanda ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. A început moda blugilor taiati sunt frumosi dar nu pt mine.Mai potriviti iar fi fetei mele.😜

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place bluza, cat despre jeansi, parca nu sunt tocmai genul meu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place si blugii si bluza se aranzeaza foarte frumos pe corpul tau

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place si blugii si bluza se aranzeaza foarte frumos pe corpul tau

    RăspundețiȘtergere
  6. au iesit pozele super ,imi plac la nebunie blugii ,nu stiu cum ara arata pe mine ,dar imi plac

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.