vineri, 12 februarie 2016

De ce sa alegi o bluza albastra

Postarea aceasta nu era planificata, dar rasfoiam folderele cu poze si am realizat ca ar fi pacat sa nu va arat o bluza albastra superba. O bluza care poate fi purtata cu diferite ocazii, atat office cat si sexy, deoarece decolteul dar si culoarea o fac sa fie alegerea perfecta. 

Materialul este foarte placut la atingere, se sifoneaza destul de usor totusi, dar trecand peste acest mic impediment, poate deveni usor una dintre bluzele mele preferate. 

Aceasta bluza va ramane in amintirea mea mult timp deoarece am purtat-o pentru pozele de album la sfarsit de clasa a 12-a, iar pozele pe care le puteti vedea putin mai jos, sunt tot din aceeasi zi. 

Sper sa va placa outfitul meu deoarece va las link catre bluza... in cazul in care va doriti una exact la fel.






8 comentarii:

  1. este o bluza superba ca si culoare si poti sa o porti in diferite ocazii,si iti sta si foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  2. este superba bluza si tu esti foarte frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place culoarea, iar bluza ti se potriveste f bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place culoarea, iar bluza ti se potriveste f bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti se potriveste. Am dat buzna in articolele tale :) Sper ca nu te superi :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Este superba, iar snuruletul e de mare efect.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este superba, iar snuruletul e de mare efect.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.