duminică, 21 februarie 2016

Cosmetice bio romanesti VforVerde

Mereu am fost adepta produselor cosmetice bio, iar pe aceasta tema am discutat in mai multe articole. Un produs cosmetic bio romanesc va avea intotdeauna prioritate pentru mine, il voi alege pe el chiar daca pretul sau ar putea fi chiar dublu fata de un produs obisnuit. 

Recunosc ca nu am o colectie foarte mare de produse cosmetice bio romanesti, dar am scris despre un rimel care se incadreaza in aceasta categorie, si am primit feedback-uri foarte bune. 

Dupa ce am trecut in istoricul meu aceasta experienta, acum a venit vremea sa va vorbesc despre aceste produse in general, de ce consider eu ca sunt mai bune decat produsele care au in compozitie multe chimicale. 

Cu toate ca nu sunt cea mai sensibila persoana din lume cand vine vorba de machiaj, nu fac alergii des, nu am un ten pretentios, buzele suporta cam orice tip de ruj, am simtit diferenta atunci cand am folosit produsele bio si mai ales marca romaneasca. Eu inca mai cred in valorile noastre, valori romanesti care nu pot fi egalate de oricine. Consider ca produsele realizate in tara noastra sunt de o calitate superioara si facute special pentru romancele noastre frumoase. 

Sa va vorbesc despre experienta mea cu rimelul bio. Cand am folosit pentru prima data un rimel bio, am fost putin dezamagita, l-am lasat in coltul produselor pe care nu prea le folosesc, si am asteptat ceva timp pana sa-l incerc iar. I-am dat a doua sansa si nu regret deloc! 
Dupa mult timp, am dorit sa realizez un machiaj mai special, cu un aspect al genelor foarte incarcat pentru a da dramatism privirii, si m-am gandit sa folosesc acest rimel bio ca prim strat pentru a desparti genele si pentru a le pregati pentru un "rimel adevarat". Surpriza, surpriza!  Eram absolut incantata de efectul creat doar cu el si am nu am mai folosit alt rimel.

 Dupa aceasta intamplare am ajuns la concluzia ca merita testat in continuare iar surprizele nu au intarziat sa apara. Ce surprize? Paaai eu cand ma demachiam seara mai vedeam pe discheta cum cadea cate o geana, cum simteam o mica mancarime atunci cand stergeam rimelul, cum ma faceam neagra pana la urechi, si asa mai departe. De cand folosesc acest rimel bio genele nu imi mai cad, nu imi simt genele incarcate si nici nu ma trezesc in mijlocul zilei cu bucatele de rimel intarit sub ochi (ceva cu adevarat inestetic).

In opinia mea, cea mai importanta categorie care corespunde produselor bio romanesti, este cea a cremelor de fata. Eu acord foarte mare atentie produselor dedicate hidratarii si revitalizarii fetei, si nu as folosi orice tip de crema pentru a indeplini cele enuntate mai sus. 




Cosmetice Bio - vforverde.ro

Printre beneficiile folosirii unui astfel de produs pentru ten, se afla si riscul foarte scazut de eruptii, iritatii la nivelul fetei deoarece cremele de fata bio hranesc tenul in profunzime fara a-l vatama. 

As alege oricand un produs bio in locul unui produs cosmetic obisnuit. Este in natura noastra sa alegem ceea ce este benefic pentru noi si organismul nostru, produse care sa ne faca bine, care sa aiba grija de aspectul nostru fara efecte secundare.








Un comentariu:

Un produs Blogger.