Palaria, un accesoriu mereu chic

O zi urata cere o tinuta frumoasa, nu-i asa? Astazi am ales sa port o tinuta colorata si voiasa, sa sfidez vremea greu de suportat. Aveam in plan de ceva timp sa-mi comand o palarie si am oscilat intre doua modele. Am ales modelul clasic deoarece cred ca ma avantajeaza mai mult, nici prea elegant si nici prea casual.

Paltonul mov era pe lista mea de dorinte de mult timp insa nu am avut curaj sa-l cumpar deoarece nu mai avea recenzii pe site. Am riscat si am castigat, imi place extrem de mult. (marimea S)








You Might Also Like

5 comentarii

  1. foarte frumos paltonul !! tinuta este super frumoasa!! sa le porti cu drag!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa foc tinuta, iti sta perfect, arati foarte bine asa... imi place mult paltonasul sa il porti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place pălăria! Iti da o nota misterioasa! Nu stiam ca au pălării pe SheIn

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa tinuta ,imi place palaria ,eu nu am in garderoba mea si parca mi-as cumpara si eu

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.