Cum port fustele scurte iarna

Nu-mi place sa cred ca exista obiecte vestimentare pe care, odata cu venirea unui anotimp, trebuie sa le uit intr-un colt al dulapului. Pe ideea aceasta merg cand vine vorba de fustele scurte. Pana anul acesta nu m-am incumetat sa port iarna fuste si nici nu aveam o pereche de cizme peste genunchi prevazute cu toc.

Eu aleg sa port fustele scurte cu un dres gros si cu un palton mai lung. De data aceasta am ales un blazer de pe SheIn care este mai gros decat ma asteptam. Desi voiam sa fie mai scurt si subtire, precum un sacou, imi place si asa.

Bluza imi place foarte mult, ma uitam de ceva timp pe site si din multele modele asemanatoare, am ales una alba care poate fi purtata in mai multe combinatii si chiar am facut o alegere buna.

Fusta arata exact ca pe Romwe si materialul este foarte placut la atingere. Imi place la ea faptul ca isi pastreaza forma atunci cand o imbrac si are in talie o curea subtire foarte finuta.

Sper sa va placa pozele pentru ca am indurat si frigul dar si fulgii care intrau in cadru din cand in cand.









You Might Also Like

7 comentarii

  1. faina tinuta!! imi place , iti vine minunata!!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, ai mare dreptate, deși nu port fuste de fel, cred ca și iarna trebuie sa purtam fuste :). Imi place fustița ta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult tinuta!
    Te pup.
    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place outfitul tau! Esti tare dragalasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. ai o tinuta super,si ai rezistat ,si au iesit pozele superbe,felicitari,imi place sa port fuste scurte iarna ,dar si rochite

    RăspundețiȘtergere
  6. E o combinatie frumoasa, imi place, cunosc cand trebuie sa induri frigul pentru pozat.Click pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa tinuta, ai combinat minunat fustita cu dresurile si cizmele

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.