marți, 26 ianuarie 2016

Bralets from Romwe

Am facut un nou experiment de curand, si am cumparat de pe Romwe un sutien. Da, acest articol este dedicat doar femeilor ce doresc sa incerce si alt tip de sutiene.

Mi-a placut foarte mult modelul de pe site si mi-a atras atentia faptul ca este din piele. L-am comandat si cand am primit comanda am avut o mica surpriza. Cupele prea mici pentru mine si beretele nu sustineau deloc.

Pentru femeile cu un bust mai generos nu recomand categoria lenjerie intima de pe site, dar pentru cele care vor sa poarte ceva mai neobisnuit si foarte fashion si marimea bustului le ajuta, recomand cu mare drag.
Aici(click)  il gasiti.


Un comentariu:

  1. Pare dragut, dar eu nu as avea curaj sa comand de pe internet sutiene

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.