luni, 4 ianuarie 2016

Aranjeaza-te in 5 minute cu doar 3 produse

Sunt tipul de fata care se simte confortabil atat cu un machiaj strident, cat si cu unul natural.  Ambele tipuri de machiaj ma fac sa ma simt increzatoare si feminina. Machiajul natural este cel pe care il folosesc cel mai des deoarece este mai rapid si perfect pentru scoala.

Sunt de parere ca cel mai frumos machiaj este cel care iti pune in evidenta trasaturile fara sa iti incarce tenul, fara sa ascunda frumusetea naturala, cel care nu ne schimba in alta persoana ci scoate la iveala atuurile pe care le avem.

In perioada dinaintea sarbatorilor am constatat ca am ramas fara un produs cosmetic absolut necesar atunci cand ma aranjez, si anume rimelul... Am multe incepute dar niciunul nu mi-a furat inima incat sa zic da, pe acesta il voi folosi mereu. Era prea tarziu sa mai cumpar unul, ma resemnasem cu ideea si am zis ca folosesc ce am. Surpriza a fost foarte placuta cand un curier a ajuns la mine fara sa ma sune pentru ca deja a invatat unde stau :)) si anunta un colet despre care eu nu stiam absolut nimic.
L-am luat, l-am deschis si am zambit cam 5 minute inainte sa-l desfac si sa cercetez ce am primit.

Echipa Flormar a trimis bloggeritelor care colaboreaza cu ei cate o surpriza. Cum acest brand este preferatul meu,eram extrem de incantata de tot si am observat ca printre cele 3 produse primite se afla si un rimel. Nu orice rimel ci unu rotativ.

Pentru ca nu vreau sa scriu o postare prea mare care sa oboseasca sau sa plictiseasca, astazi va voi prezenta un machiaj natural realizat doar cu cele 3 produse, iar in zilele ce urmeaza voi scrie despre fiecare produs in parte.

Poze nemachiata in 2 lumini diferite


Dupa ce m-am machiat cu cele 3 produse + un ruj oarecare





Mie-mi place mult rezultatul, felul in care mi-am pus in evidenta trasaturile in doar 5 minute. Abia astept sa va vorbesc despre fiecare produs. Mai jos va las poze cu produsele folosite:








9 comentarii:

  1. imi plac machiajele naturale, iti sta bine asa ...iar cu rimelul pot spune ca ai avut noroc :)) sa le folosesti cu drag pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. un machiaj natural ,dragutz,care te avantajeaza

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta tare bine! Mereu adopt machiajul natural, indiferent de ocazie.
    Te pup.

    www.ancafr.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Te urmaresc si esti cu adevarat deosebita asa naturala. Te pup!

      Ștergere
  4. Te felicit pentru noul tau post si pentru munca pe care o depui!
    Esti deosebit de frumoasa,iar machiajul natural este deosebit pe chipul tau! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, minunate vorbe mi-ai daruit :).

      Ștergere
  5. Machiajul natural este preferata mea. Arati minunat astfel!
    Iti urez un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Un an plin de realizari! :)

      Ștergere
  6. Esti frumoasa foc si cred ca machiajul natural te avantajeaza cel mai mult. Eu una nu prea ma machiez dar si cand o fac prefer ceva cat mai natural

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.