marți, 1 decembrie 2015

V Neck Chunky Knit Khaki Dolman Sweater

Iubesc puloverele foarte groase, lungi, largi, decoltate, iar cel pe care vreau sa il prezint astazi are toate calitatile enumerate. Cu toate ca in poze nu a iesit asa bine, peisajul lasa de dorit deoarece pozele le-am facut in graba si am ales primul parc intalnit in cale, sper sa va faceti o idee despre acesta care nu arata intocmai ca pe site... sau poate l-am perceput eu diferit.

Cu toate acestea puloverul este calduros desi este intepacios, putin cam decoltat, dar eu am ales sa port o bluza si am accesorizat tinuta cu un colier.

Stiu ca acest outfit nu va fi pe placul tuturor insa asa cum a zis si sora mea, arata mult mai bine in realitate. N-am fost fotogenica in acea zi :)). Va las mai jos link catre el:








4 comentarii:

  1. foarte frumoasa tinuta, imi place puloverul.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa tinuta,mie imi place cum iti sta

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa tinuta, imi place ceasu e superb! sa le porti cu drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos tare puloverul, imi place enorm, mai ales ca e mai largut si mai lung asa cum imi plac mie... iti sta bine dar cred era mai bine daca nu luai nimik pe dedesupt, chiar daca e mai decoltat., cred ca iti venea mult mai bine, oricum iti sta bine si asa

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.