marți, 1 decembrie 2015

Rochii pentru banchet/bal/evenimente

Anul acesta sunt in cautare de rochii pentru banchetul de la sfarsitul celor 4 ani de liceu. In cautarea rochiei perfecte am gasit un site care mi-a captat atentia prin multitudinea de modele si faptul ca promit modele pentru fiecare an si tendinte.

Trebuie sa recunosc ca m-a atras foarte mult faptul ca rochiile sunt pentru orice gust si pentru orice forma a corpului. Eu as opta pentru  rochie scurta deoarece nu sunt prea inalta, dar ar fi foarte frumos sa port o rochie lunga macar cu aceasta ocazie.

Sherry London reprezinta alegerea perfecta pentru rochii de seara, pentru evenimente sau momente speciale din viata noastra. Rochiile au un pret rezonabil si sunt perfecte pentru baluri.







Mereu am avut o slabiciune pentru rochiile simple si transparente de la coapsa in jos. Cred ca mi s-ar potrivi foarte bine aceasta rochie pe negru. 









Deoarece v-am spus ca oscilez intre o rochie scurta si una lunga, aceasta rochie mi se pare extrem de frumoasa, va atrage cu siguranta privirea.


Fie ca iti doresti o rochie pentru banchet sau pentru petrecerea de Revelion, acest site reprezinta o alegere inteleapta deoarece are o multitudine de produse extrem de frumoase, cu pret pe masura.


2 comentarii:

  1. Superbe toate rochitele, mie imi place enorm cea rosie si cea scurta, sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am mers pe ceva scurt si mai flu-flu.
    http://www.pako.ro/produs/rochie-de-bal-elegance-1621-250813127
    ma avantajeaza ceva mai scurt :) dar mi-ar fi placut si un model precum cele prezentate (dar banuiesc ca nu as fi cumparat asa cum am luat-o pe aceasta, la 99 RON)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.