duminică, 13 decembrie 2015

OOTD Perfect For Holiday

Astazi vreau sa va prezint una dintre tinutele mele preferate. Pot spune ca acest stil ma reprezinta si cred ca outfitul de astazi este perfect pentru aceasta vreme.

Tinuta este alcatuita doar din produse de pe SheIn, toate de o calitate superioara.  Puloverul este foarte comod, are un model simpatic cu floricele; cizmele sunt extrem de comode si au blanita in interior;

Geanta este de pe Jadu si o am de ceva timp, a ramas la fel de frumoasa.

Fara alte cuvinte va las poze si link catre produse.

PALTON - SHEIN
COLIER- CNDIRECT








3 comentarii:

  1. super tinuta ...imi place maxim!!! iti vinee foarte bine.....cizemle pot spune ca sunt preferatele mele!!! sa le porti cu drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador tinuta asta, cred e preferata mea din toate cele vazute la tine, iti vine superb, arati minunat asa, imi plac enorm toate hainutele, cizmele sunt superbe, le ador

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.