miercuri, 23 decembrie 2015

OOTD: A Little Blue

Am primit saptamana trecuta o noua comanda de pe Shein, iar astazi vreau sa va prezint un pulover foarte simpatic. Eu am obiceiul sa-mi aleg cu ceva timp inainte produsele pe care le vreau, iar cand trebuie sa plasez comanda doar le pun in cos. Acest pulover nu era in programa mea, dar mi-a placut foarte mult si am zis ca trebuie sa-l am chiar daca a doua zi poate nu-mi va mai placea. 

Cand am primit comanda am ramas foarte placut surprinsa de calitate, iar aplicatiile laterale il fac foarte modern. Va voi lasa sa priviti pozele pentru a va face o parere. 

BOTINE - AMICLUBWEAR









4 comentarii:

  1. o tinuta super ,imi plac toate ,iar colierul face nota 100000,imi place ,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa tinuta si iti vine super , imi place foarte mmușt colierul!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa tinuta, iti sta bine, frumoasa foc bluzita, imi plave

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.