O mica lista de dorinte - Romwe

Astazi m-am uitat putin pe Romwe si am decis sa va arat doua produse pe care mi le doresc si care-mi plac la nebunie.

Primul produs este un pulover cu mesajul "I don't care anymore" si imi place foarte mult ca este simplu, perfect pentru o tinuta casual. Il gasiti AICI(click).

Al doilea produs este o palarieeee. Recunosc ca nu am nicio palarie si cand am vazut-o pe aceasta m-am imaginat purtand-o si cred ca mi s-ar potrivi de minune. O gasiti AICI(click).

Sper ca va plac cele doua alegeri ale mele si as fi bucuroasa daca mi-ati spune ce ati dori voi de pe Romwe. 

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Frumoase amandoua, bluzita imi place mult, mai ales msg de pe ea, cat despre produse ce as vrea despre siteul lor sunt multe, nu as putea sa aleg numai unul, un an nou cu bine

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.