Dresslink outfit

Recunosc ca am obiceiul sa amestec obiectele vestimentare office cu cele casual... este una din placerile mele morbide :)). Cred ca acest gen de tinuta realizata dintr-un amestec de stiluri mi se potriveste cel mai bine pentru ca niciodata nu m-am vazut incadrata intr-o anumita tipologie.

Am ales sa port camasa neagra cu maneca scurta alaturi de o pereche de pantaloni office despre care v-am vorbit intr-un articol anterior. Cardiganul este colorat, imi place foarte mult deoarece il pot purta si cu pulovere mai groase si este prevazut cu 3 nasturi.

Camasa este eleganta si foarte comoda, nu are nasturi, se imbraca exact ca un tricou. Colierul este unul dintre preferatele mele si a avut un pret extrem de mic. Pantofii vi i-am mai arata... acum ramane doar sa vedeti intreaga tinuta. Va las link catre produse mai jos.









You Might Also Like

3 comentarii

  1. este frumoasa tinuta draga mea....iti vine foarte bine...s-o porti cu mare drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa foc tinuta, iti sta asa de bineeeee... cardiganul imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.