CNDirect alegerea perfecta pentru Craciun

Sarbatorile de iarna se apropie si cu totii suntem in cautarea cadourilor perfecte pentru cei apropiati, iar pentru ca eu mereu doresc noi idei, am decis ca astazi sa fac o lista cu produse pe care le gasesc perfecte pentru aceasta perioada... poate voi fi inspiratia voastra.


Am decis sa fac o lista cu produse ieftine dar de calitate si mai jos va voi prezenta produsul in dreptul caruia se va afla o poza si link direct catre el. 

Pulovere cu modele traditionale sau in spiritul Craciunului mereu m-au atras. Am gasit acest pulover perfect pentru iarna si care ar fi un cadou perfect. Arata foarte calduros, la pretul extrem de mic pe care il are ar fi pacat sa nu-l luam. Eu il pun in cosulet si cand va fi timpul voi plasa o comanda.
 


Ce-ar fi sarbatorile fara macar o petrecere. Petrecerile cer tinute elegante, iar tinutele elegante cer gentute elegante. Am gasit clutch-ul acesta extrem de finut si perfect pentru orice tinuta, la un pret mai mult decat perfect. 



Sunt o fana a paltoanelor, iar acest model este atat de feminin si versatil. Il gasiti pe mai multe culori, dar pentru ca aceasta perioada ma face sa ma indragostesc de rosu si argintiu, am ales culoarea rosie. 



Sa nu uitam de incaltaminte, pentru ca eu iubesc cizmele cu toc si am gasit un model foarte dragut.



You Might Also Like

2 comentarii

  1. Faine toate, puloverul e frumos, pacat ca e asa scurt, le prefer pe cele mai lungi eu.. gentuta nu e genul meu, dar e draguta, cat despre palton si cizme, superbeeeee, le ador si cred ca sar potrivi de minune amandoua

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.