miercuri, 9 decembrie 2015

Cadouri originale si personalizate de Craciun

Sunt adepta cadourilor originale si chiar personalizate. In perioada aceasta, cand cu totii devenim vanatori de cadouri speciale si unice, multe site-uri ne sar in ajutor. Pentru ca in magazinele din orasul meu nu gasesc ceva care sa se potriveasca personalitatii persoanei careia vreau sa-i ofer un cadou, eu optez pentru Coolori.ro.

Coolori.ro este un site despre care v-am mai vorbit in acest articol. Aici puteti gasi de la cani personalizate pana la tricouri haioase. Multe dintre prietenele mele si-au comandat de pe acest site la recomandarea mea, si pot spune ca sunt foarte multumite... la fel ca mine desigur.

Revenind, luna cadourilor si a bucuriei, asa cum numesc eu luna Decembrie, a scos la suprafata spiritul meu animalic de vanatoare de cadouri si bineinteles ca m-am refugiat pe site-ul despre care v-am vorbit anterior.

Pentru ca niciodata nu strica o idee in plus, pentru ca personalizarea unui cadou in functie de caracterul celui care-l va primi este cu adevarat ceva special, astazi va voi prezenta cateva articole pe care le gasesc ca fiind alegeri reusite.

Un cadou ideal de Craciun, este cadoul care contine si un element ce face referire la acest anotimp, pe langa un item ce are valoare sentimentala.

Acest medalion este foarte potrivit deoarece prezinta perfect cadrul si atmosfera de iarna, are froma de fulg de nea si lantisorul parca este desprins din poveste. Mie-mi place foarte mult si este perfect pentru orice domnisoara.



Pentru ca ne-am ocupat de elementul specific Craciunului ( pe site puteti gasi mai multe modele, traditionale, etc), a venit timpul sa ne orientam spre un obiect ce ar putea descrie relatia dintre cel care ofera si cel care primeste cadoul, ceva ce ar putea descrie persoana vizata, orice cu incarcatura emotionala.

Eu cred ca un tablou, o cana personalizata sau un tricou personalizat, sunt cadourile perfecte pentru oricine.  Alegerile mele sunt:

Tabloul Touch-Feel-Fly este preferatul meu deoarece este perfect pentru prietena mea visatoare, mereu gata sa ajute, cea care inca are speranta in omenire, care crede in puterea dragostei. Acest tablou cu siguranta ii va aminti de faptul ca nu trebuie niciodata sa renunte la aceasta latura a ei, o latura unica si superba. Tabloul reliefeaza perfect acest aspect si chiar imi doresc sa i-l fac cadou.



Canile de cafea sunt absolut superbe, mai ales pe Coolori!! Cu siguranta ai un prieten/ iubit/sot care adora cafeaua, iar diminetile in care isi va safura cafeaua intr-o cana personalizata cu ce mesaj vrei tu ( sentimental sau amuzant, amintiri sau sperante) vor fi cu sigurante mai frumoase.


Tricourile motivationale sunt si ele in topul alegerilor mele. Pe site gasiti tricouri cu texte din seriale, pentru fanii Game of Thrones, mesaje haioase, pentru viitoare mirese, etc.



Cam acestea sunt alegerile mele si pe acest site ma voi baza si eu cand voi cumpara pentru apropiati. Elemente sigure alaturi de care nu ai cum sa dai gres. 


5 comentarii:

Un produs Blogger.