OOTD: Brown Long Sleeve Lapel Zipper Jacket & BLUGI BSK EBONY DAZZLE

   Incerc din greu sa imi fac timp pentru blog, am foarte multe review-uri de scris si abia mai fac fata deoarece trec printr-o perioada foarte aglomerata si scoala imi ocupa majoritatea timpului.

   Astazi vreau sa va arat 4 produse, fiecare produs este de pe alt site si sunt sigura ca va va placea rezultatul.

   Primul produs despre care vreau sa va vorbesc este perechea de pantaloni de pe Rainbow Outlet, sunt foarte frumosi, au talia inalta, pretul este mic si pot fi purtati in foarte multe combinatii. Eu am luat marimea S.

   Bluza este de pe CNDirect, este marimea S si a costat foarte putin, in jur de 2$.

   Jacheta este de pe Romwe si este preferata mea, se potriveste aproape cu orice, culoare este foarte frumoasa, perfecta pentru toamna, este facuta dintr-un material catifelat, foarte placut la atingere.

   Botinele sunt de pe Amiclubwear si sunt foarte comode.

BLUZA - CNDIRECT








Bratara este un cadou din partea celor de la Rainbow Outlet. Va multumesc, este superba!! 


You Might Also Like

6 comentarii

  1. waw waw pot spune ca asceasta tinuta imi place foarte mult, imi place bluza ete foarte draguta , la fel si pantaloni sunt faini, botinele sunt superbe , iar geaca este super frumoasa! o tinuta foarte reusita, felicitari! imi place mult! si iti vine foarte bine! pozele sunt superbe, tu esti superba! imi place si ceasul sa nu uit de el! sa le porti cu mare drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasa tare tinuta. Imi place in mod deosebit jacheta.

    http://anagabriela93.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place outfitul tau. Imi place maxim bluza ta. Se vede foarte frumos. Toate se completează foarte bine! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa tinuta,sa le porti cu drag,imi plac mult botinele si pantalonii ,si geaca si bluzita sunt dragute da imi plac mai mult botinele ...sa le port cu drag

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.