duminică, 29 noiembrie 2015

Ceasuri si idei de cadouri

Ceasurile nu au fost intotdeauna o pasiune pentru mine, insa in momentul cand am purtat primul ceas, orizonturile mele printre bijuterii s-au intins.
Mereu am admirat o femeie care stie sa poarte un accesoriu si mai ales un ceas. Femeia care poarta cu incredere orice piesa vestimentara, este mult mai atractiva, iar o bijuterie ii ofera un gram de senzualitate absolut esential pentru a atrage priviri.

Cum aceste idei s-au format in mintea mea inca dinainte sa port ceasuri, in momentul in care am creat o "legatura" cu ele, acestea au prins radacini si am incercat pe parcursul anilor sa explic prietenelor mele de ce mi se par ceasurile atat de importante intr-o tinuta.

Pe langa faptul ca accesorizeaza perfect o tinuta si atrag atentia, ceasurile sunt foarte practice atunci cand ne grabim sau vrem sa aflam cat este ora in mod subtil la o intalnire care nu este poate pe placul nostru.

Eu am descoperit recent o pagina de facebook unde puteti gasi multe bijuterii extrem de frumoase, la preturi foarte bune, de unde am si ceasul care a fost admirat pe pagina mea.  Pagina aceasta se numeste Clujbijou si cu siguranta vei gasi ceva pe placul tau rasfoind paginile virtuale.

Ceasul pe care il am este unul foarte finut, de bun gust, feminin si de o calitate superioara. Pretul sau este mic si il aflati doar daca intrati pe pagina si cu siguranta veti ramane uimiti.

Este usor de purtat, poate accesoriza orice tinuta cu succes, am fost intrebata de multe prietene de unde il am si chiar persoane din liceu m-au oprit sa ma intrebe de el. V-am spus pe pagina si despre reducere de care puteti avea parte, si anume veti primit 10% reducere la orice produs de pe pagina daca mentionati numele blogului meu "Unforeseeable" atunci cand plasati comanda.

Eu sunt extrem de multumita de calitatea produselor, de rapiditatea livrarii, de amabilitatea personalului si recomand cu mare drag sa cumparati de la ei. Daca sunteti in cautarea unui cadou ideal de Craciun, acest album cu produse va sta la dispozitie pentru a darui un cadou cu totul special.

In zilele ce urmeaza va voi povesti despre afacerea lor, deoarece orice afacere frumoasa merita promovata, si cu siguranta veti fi incantati sa mai auziti despre ei. 




3 comentarii:

  1. waw e minunat ceasul! si mie imi place sa port ceasuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos ceasul,are un design foarte dragut,eu nu prea ma dau in vant dupa ceasuri ,dar in ultima perioada am vazut atatea modele ,care mai de care mai frumoase,incat ma bate gandul sa imi iau.si eu unul doua poate poate ma obisnuisesc si eu sa le port

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.