miercuri, 14 octombrie 2015

Valar Morghulis

Pentru fanii serialului Game of Thrones, aceasta postare va fi un adevarat deliciu. 

   Am cautat mult timp un site cu produse inspirate din povestea acestui serial si in sfarsit sunt posesoarea unui medalion inscriprionat cu "Valar Morghulis", de pe Coolori.

   Pentru inceput vreau sa va spun cateva lucruri despre acest serial, pentru a va purta pe aripile povestii ce se afla in centrul postarii de astazi, despre care sigur ati auzit de la prieteni, familie, mass media, etc.

   Game of Thrones este un serial de televiziune bazat pe seria de carti "Cantec de gheata si foc", semnata George R. R. Martin, acestea devenind populare abia dupa difuzarea serialului.

   Saga Game of Thrones contine povesti despre iubiri si tradari, despre violenta si razboi, despre contopirea si lupta dintre bine si rau - despre viata. Totul poate fi rezumat in cuvintele-emblema ale scriitorului: Valar Morghulis ("Orice om trebuie sa moara"), care se repeta obsesiv in film dar si in carti. Sau mai pe larg, in urmatorul fragment din "Iuresul sabiilor": "Cum e facuta lumea. Adevarul care te inconjoara, limpede ca lumina zilei. Noaptea e intunecata si plina de spaime, ziua stralucitoare si frumoasa si plina de speranta. Una este neagra. Cealalta alba. Exista gheata si exista foc. Ura si iubire. Amar si dulce. Barbat si femeie. Durere si incantare. Iarna si vara. Rau si bine. (...) Moarte si viata. Peste tot, contrarii. Peste tot, lupta. "



   Pe mine m-a cucerit acest lexem, iar atunci cand am dat peste medalionul de mai sus, am fost extrem de incantata. Pot spune ca mi-a fost destul de greu sa aleg un singur produs din multitudinea prezenta pe site. Exista medalioane cu stema corespunzatoare pentru Casa Stark, Casa Reed, Casa Mormont, Casa Greyjoy, Casa Blackfire, Casa Dayne, etc.

   Eu oscilam intre Medalioanele Crow, You Know Nothing, Casa Targaryen si Winter is Coming... dar l-am ales pe cel cu Valar Morghulis deoarece imi place semnificatia acestuia.

   Calitatea medalionului este una foarte buna, il voi purta cu drag de fiecare data, va las mai jos poze cu el, dar si exemplu de o tinuta in care el a fost accesoriul de baza.

   Pe site puteti gasi tricouri inspirate tot din acest serial, dar si cu texte haioase... diferite produse personalizate. Il gasesc foarte practic deoarece este perfect pentru a cumpara cadouri diferite si de impact.

Daca aplicati codul COOL pana pe 31.12.2015, veti avea parte de 15% reducere. 
Spor la cumparaturi!









Ultima poza este special facuta intr-un cadru intunecat, deoarece trimite mai mult la povestea serialului, implicit a medalionului.







9 comentarii:

  1. nu am urmarit acest serial ! esti super ! pozele sunt foarte frumoase iar tinuta imi place mult! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit de serial dar nu.lam urmarit,nu ma atrage acest tip de seriale,oricumu medalionul e dragutz sa il porti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest serial , sincer nu l-am vazut niciodata...De obicei nu am timp sa ma uit la seriale, rar mai urmaresc si cate un film, data viitoare voi urmarii si eu sa vaddespre ce este vb exact.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat despre colierul tau, este tare dragut si l-ai asortat la o tinuta superba. like

    RăspundețiȘtergere
  5. Semnficiatia colierului este = All men must die !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca eu am zis altceva " Totul poate fi rezumat in cuvintele-emblema ale scriitorului: Valar Morghulis ("Orice om trebuie sa moara")", doar ca am zis in romana. :)

      Ștergere
  6. Colierul este accesoriul de baza din tinuta, este foarte dragut. ♥ Inca nu am urmarit serialul, dar o voi face fiindca imi place mult suspansul. Frumoasa tinuta, iar pozele cu adevarat superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.