Sa vorbim despre o noua geanta

   Pe parcursul acestui an am dezvoltat o adevarata pasiune pentru genti, orice model si orice culoare.    Am avut ocazia sa incep o frumoasa colaborarea cu D'Art-fashion Boutique, in cadrul careia am decis sa va prezint o frumoasa geanta pe care o puteti gasi pe pagina lor de facebook la un pret bun, alaturi de alte modele, dar si rochii, ceasuri, coliere, bratari. De fiecare data cand ma uit prin pozele produselor disponibile, adaug pe wishlist-ul meu minim 3 produse.

   Geanta pe care am primit-o este foarte frumoase, de culoare bej cu accente negre, materialul este foarte bun, iar marimea este cea ideala.
   In poze nu am surprins-o in cea mai buna pozitie a ei deoarece lumina nu a fost asa buna, geanta inca mai avea putin din forma pe care a luat-o cat timp a fost transportata. Oricum aceasta se va afla in multe postari de tip OOTD.



   Atunci cand am deschis coletul am avut parte de o surpriza foarte placuta, pe langa geanta sam gasit si o pereche de cercei foarte frumosi.



   Geanta este prevazuta cu 2 compartimente mari despartite de unul mai mic. Unul dintre compartimente are un buzunar ascuns iar celalalt are buzunarase pentru telefon/agenda/etc. 





   Livrarea a fost rapida, produsul a ajuns impecabil, raportul pret-calitate este perfect si am numai cuvinte de lauda la adresa personalului.

Recomand cu drag sa cumparati de pe aceasta pagina, eu m-am convins de calitate si promptiudine, iar multitudinea de produse disponibile nu se gaseste oriunde. Daca veti cumpara macar o data, cu siguranta veti deveni clienti fideli. 







You Might Also Like

11 comentarii

  1. Felicitări pentru articol !! Îmi place foarte mult cum ai asortat gentuţa . Ea este foarte frumoasă   şi galbenul acela împreună cu albastrul cămăşii îmi plac la nebunie iar geanta pare încăpătoare   Mulţumim de articol  

    RăspundețiȘtergere
  2. un articol foarte frumos ! imi place aceasta gentuta, se vede ca este foarte incapatoare si are o culoare deosebita,... imi plac si cerceii, si mai ales tinuta este superba! sa le porti cu mare drag ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos articol,imi place geanta,e foarte frumoasa...eu nu sunt adepta gentilor asa mari,da de cand cu concursurile pe facebook si cu toate paginile la care am dat like,am vazut atatea modele de genti ,incat am inceput sa imi doresv genti mari...tinuta e superba,iar cercei adorabili,sa le porti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa geanta <3 Ador paltonul tau , este asa de vesel<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanta si paltonul sunt foarte frumoase ador galbenul

    RăspundețiȘtergere
  6. Geanta si paltonul sunt foarte frumoase ador galbenul

    RăspundețiȘtergere
  7. Geanta si paltonul sunt foarte frumoase ador galbenul

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place la nebunie paltonul galben. Imi place si cum l-ai asortat. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari pentru articol! imi place cum ai asortat geanta si iti sta foarte bine, dar sincer am o slabiciune pentru yellow....imi place cum ai asortat

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow este minunata aceasta geanta, ideala pana si pentru mine. Eu nu am asa de multe de bagat in ea cum ai incarcat-o tu insa gasesc eu cu ce sa o umplu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa nu mai vb de cercelusi pe care ii ador, am si eu 2 perechi pe negru una si cealalta pe rosu. Cat despre tinuta la care ai asortat aceasta geanta , ai fost tare inspirata, imi place. pupici

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.