duminică, 11 octombrie 2015

OOTD: Stripe Pant & White Blouse & Rain

   Nu mai este un secret faptul ca iubesc ploaia... poate acest lucru se datoreaza si faptului ca in ziua in care m-am nascut ploua. Este bine cunoscut si faptul ca nu ma dau in laturi de la nicio "aventura" ce implica mersul prin ploaie, insa pozele pe ploaie au fost o adevarata provocare.

   Trebuie sa recunosc faptul ca atunci cand am plecat de acasa pentru un adevarat shooting "profesionist", eram cam prost dispusa deoarece pentru a realiza niste poze cat de cat decente ca si lumina, cadru, pozitii, este nevoie de timp si vreme buna. Nu am avut nici timp si nici vremea nu a fost propice pentru aceste poze.

   Totusi am ales sa fac si acest lucru deoarece sunt foarte ocupata in timpul saptamanii, Duminica fiind singura zi mai libera.  Cu toate ca ma asteptam sa fie un adevarat dezastru, m-am distrat pe cinste! Am ras, am murit de frig, parul meu a devenit ca un cuib de pasarele, am reusit sa nimeresc toate baltile... dar cu toate acestea a fost cu adevarat frumos.

   Acum sa va vorbesc despre hainele pentru prezentarea carora m-am sacrificat pe altarul ploii :)), suna apocaliptic, nu-i asa?

   Primul care va atrage atentia va fi cu siguranta trench-ul galben pentru care am primit multe complimente. Este calduros, culoarea sa atrage privirii si materialul din care este realizat este moale si pufos (asemanator catifelei).

   Camasa alba este atat de moale incat atunci cand am imbracat-o aveam impresia ca sunt infasurata in cea mai fina matase. Cu toate ca este usor transparenta, nu m-a deranjat.  Am ales sa o port cu o pereche de pantaloni cu dungi.

   Pantalonii au fost cea mai placuta surpriza atunci cand am primit comanda, deoarece sunt dintr-un material mai gros, desi eu ma asteptam sa fie un material lucios si foarte subtire; si sunt elastici... la asta chiar nu ma asteptam. Pur si simplu ii ador, iar in combinatie cu frumoasa camasa alba, confera un aer office, lasa impresia de rafinament si bun gust.

Fara sa vorbesc prea mult, va las sa decideti voi asupra calitatii lor, cu mentiunea ca eu le iubesc si ca va las link catre ele mai jos.











8 comentarii:

  1. uau niste poze foarte frumoase! esti superba! iar tinuta este super frumoasa! imi plac pantalonii foarte mult, si camasa este tare draguta, iar despre trench-ul este foarte foarte frumos,imi place culoarea foarte mult! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase pozele,ai avut curaj sa iesi in ploaie sa le faci,urasc ploaie,chiar daca si eu sunt nascuta toamna,in anotimpul ploios,dar nu stiu daca ploua in ziua cand mam nascut..oricun felicitari ai iesit foarte bine in poze,hainutele superbe,sa le porti cu drag,...iar trenchul il ador,e superb,chiar daca galbenul nu e culoarea mea preferata

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place outfitul tau. Paltonul face totul ... Este foarte ochisos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, faine poze. Esti o persoana fotogenica chiar si pe timp de ploaie si iti sta fain in orice ai purta. Imi place

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place aceasta tinuta pe care ai ales sa o porti, si chiar daca afara ploua tu radiezi de frumusete si elaganta

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare draguta a treia poza, toate sunt reusite dar aceea este perfecta, as spune! Trench-ul si camasa mi-au atras cel mai mult atentia, dar nici pantalonii nu sunt mai prejos. Este o tinuta cu adevarat frumoasa, poate fi purtata atat ca o tinuta de zi, cat si la un eveniment sau o iesire cu prietenii. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.