OOTD: Office à la Madalina

   Am plasat o comanda acum ceva timp, care continea o bluza si o pereche de pantaloni. Am ales marimea S deoarece nu am citit cu atentie detaliile de pe site conform carora marimea S este corespunzatoare marimii 38, asadar cu un numar mai mare decat port eu.

   Am vrut sa realizez un outfit totusi, dar nu aveam nicio idee cum sa ma imbrac sa "camuflez" faptul ca produsele sunt cu un numar mai mare. Astazi inainte sa plec in oras, mi-a venit o idee, in 5 secunde deja aveam outfitul in minte si apoi am inceput sa ma pregatesc.

   Ceea ce pot sa spun este faptul ca hainele de pe Dames sunt de o calitate exceptionala, cu raportul pret-calitate in favoarea clientului. Cu siguranta voi mai cumpara de la ei, imi plac mult culorile si modelele de pe site.

   Las pozele sa vorbeasca de la sine, am ales o tinuta office asupra careia mi-am pus amprenta deoarece este o tinuta care nu ar fi purtata de oricine si am observat asta dupa privirile pe care cei din jur mi le aruncau. Nu stiu daca erau priviri de bine sau de rau, dar sincer nici nu ma intereseaza... important este ca eu m-am simtit super bine in acest outfit.

   Vreau sa va atrag atentia asupra faptului ca pe acest site puteti gasi produse ieftine (20, 30 lei), extrem de frumoase si de o calitate foarte buna. 

BLUZA - DAMES (25 RON)








You Might Also Like

6 comentarii

  1. super frumos! iti sta foarte bine in aceasta tinuta! pot spune ca imi place tot , geanta este super frumoasa si bluzica! sa le porti cu drag ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa tinuta,sa le porti cu drag ,iti sta foarte bine ,cred ca lumea intorcea privirele sa te admire la cat de frumoasa esti

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine pentru pretul lor.Sunt curioasa cum Ai rezolvat problema cu pantalonii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine pentru pretul lor.Sunt curioasa cum Ai rezolvat problema cu pantalonii :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o tinuta foarte frumoasa, moderna, eleganta si iti vine de minune! Cu siguranta erau priviri de bine, zic eu. :) Nici nu se observa ca hainele sunt cu o marime mai mari, in poze arati foarte bine. Voi arunca o privire pe site, se pare ca au haine frumoase si la preturi modeste.

    RăspundețiȘtergere
  6. wow ce fain te-ai asortat, ador, ador, ador tinuta aleasa de tine si sincera sa fiu te prinde perfect. Si eu as purta o astfel de tinuta fara indoiala deoarece este si pe placul meu. Ador tot ce ai ales.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.