joi, 8 octombrie 2015

OOTD: Camasa Romwe

   Cand ma simteam presata de ideea inceperii scolii, am reusit performanta comandarii a 3 camasi consecutiv, printre care se afla si cea pe care o voi prezenta astazi. 

   Mi-a placut enorm de mult modelul de pe site, este de pe Romwe, culoarea este gri, are nasturii asezat mai neobisnuit ceea ce m-a facut sa mi-o doresc, iar la maneci si guler are o bucata de material cu dungi. 

   Materialul este de calitate, mai placut la atingere decat ma asteptam, pretul este perfect si imi place ca poate fi purtata in multe combinatii. Deoarece are deja cateva elemente de noutate, am ales sa accesorizez tinuta doar cu un ceas simplu. 








8 comentarii:

  1. o tinuta faina, imi place camasa este frumoasa si iti vine chiar foarte bine! o tinuta perfecta pentru scoala,! bravo pentru alegerea facuta, este una buna! sa o porti cu mare drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Se aseaza bine observ, iar tie iti vine super! Camasa este perfecta pentru scoala, si eu am cumparat ceva asemanator, doar ca de pe un site din RO. Sa o porti cu placere, pupici! :*
    -Alexandra Adriana-

    RăspundețiȘtergere
  3. Să o porţi cu mare drag :* Cămaşa este foarte frumoasă <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar fi placut sa vad mai detaliat camasa, dar un lucru este cert, arata foarte bine pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare draguta camasuta, iara pe tine te prinde foarte bine, si am avut dreptate, este un articol interesant in care ne prezinti o camasuta faina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu te felicit pentru alegerea facuta si pentru felul in care ai asortat-o, iti vine perfect si te reprezinta dupa parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa foc camasa,iti vine perfect si combinata cu blugii e o tinuta de nota 10 ,bravo

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.