E timpul pentru un Wishlist

Am descoperit de curand un nou site de tip outlet si deja am pus ochii pe cateva produse. Desigur ca va voi arata si voua alegerile mele, iar dintre cele prezentate, doua cu siguranta vor fi ale mele.

Siteul despre care este vorba, este Rainbow Outlet, unde preturile sunt foarte bune si produsele extrem de frumoase.



Aceasta jacheta de tip Baseball este cu adevarat frumoasa, modelul este simplu, usor de purtat cu o pereche de blugi si tenisi. Este perfecta pentru zilele reci si in momentele cand doresti sa te imbraci confortabil. 



Imi plac la nebunie acesti blugi, mai ales faptul ca sunt cu talie inalta si au o culoare pe care eu nu o am inca in garderoba mea. 


Aceasta salopeta este superba! Perfecta pentru un eveniment, cu siguranta va atrage priviri si va face reprezentantele sexului frumos sa suspine dupa ea. 



O bluza simpla, frumoasa, cu un aer de eleganta si rafinament, nu trebuie sa lipseasca din dulapiorul niciunei femei. Culoarea este preferata mea, ideala pentru o zi de toamna linistita.



















You Might Also Like

7 comentarii

  1. super faine imi plac! cel mai mult imi place salopeta este tare faina! pantalonii cu bluza sunt frumoase! jacheta este super draguta! abia astept sa vad poze cu ele! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase produse, salopeta in special este minunata! Sunt curioasa, daca le vei achizitiona, cum se aseaza. :D Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am pus ochii pe doua rochii de la ei Au chestii misto

    RăspundețiȘtergere
  4. Am pus ochii pe doua rochii de la ei Au chestii misto

    RăspundețiȘtergere
  5. Am pus ochii pe doua rochii de la ei Au chestii misto

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai gusturi foarte bune, un wishlist bun, imi place mult prima jachetuta si salopeta aceea cu pantaloni scurti, pe gustul meu acelea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar acum intru si eu sai imi fac si eu un wishlist, sunt tare buna la asa ceva, si nu ma mai scoti din fata pc-ului daca ma apuc de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.