luni, 5 octombrie 2015

Coronita cu flori albastre

   Atunci cand imi aleg obiectele vestimentare sau accesoriile, tin cont de diversitate. Imi place sa detin cate un lucru din fiecare categorie, fie ca este elegant, sport, casual, copilaresc, matur... reusesc sa ma transpun si sa imi creez starea de spirit in functie de ceea ce inspira outfitul meu. 

   Astazi am ales sa va prezint o coronita cu flori lucrata manual, o floronita asa cum se numeste si siteul de unde am acest accesoriu minunat.. M-a atras foarte mult contrastul absolut superb, trecerea de la albastru la alb, culori ce mie imi inspira puritate si inocenta.De aici vine si denumirea ei, SIMPLE BLUE. Mult timp am cautat o coronita perfecta pentru gustul meu, ceva simplu, usor de purtat, care sa atraga atentia si care sa-mi aduca aminte de perioada in care totul era simplu si frumos... la fel ca aceasta coronita. 

   Nu vreau sa descriu acest accesoriu prea pompos pentru ca ceea ce o defineste este chiar simplitatea, o simplitate pe care nu ai cum sa nu o admiri. Las pozele sa vorbeasca de la sine si stiu sigur ca veti adora aceasta coronita exact cum fac eu. 

Coronita poate fi cumparata de pe Floronite, unde puteti gasi diverse modele si o multitudine de culori, aflate alaturi de preturi accesibile. 












8 comentarii:

  1. Ce bine Iti sta,te inveseleste coronita Si mor dupa blugi :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti frumoasa si draguta! Imi place tinutata ta si cred ca ti se potriveste de minune cordeluta!

    RăspundețiȘtergere
  3. iti sta foarte bine cu aceasta coronie tinuta ta ! imi plac blugi tai , iar pantofi si bluzika sunt minunate ! ai un macheaj simlu si tare dragut! pupici draga mea

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba corina,superba tinuta ,superba tu,esti frumoasa foc ,iti sta bine orice si esti foarte fotogenica,felicitari...coronita imi place enorm de mult,mai ales ca e pe albastru ,culoarea mea preferata ,sa o porti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce draguta e floronita. Imi place mult culoarea. Tocmai ma uitam impreuna cu sora mea mai mica la postarea asta. Te-a vazut prima data si a exclamat: "Wow ce frumoasa e! She's flawless!". Cred ca ai castigat o noua fana. Te pup!

    hadasareviewblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult tinuta aleasa, dar cel si cel mai mult imi plac blugii extrem se sexy si legeri banuiesc si coronita care iti completeaza subtil tinuta si iti da un aer asa de scolarita sexy....super

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite scumpa, o astfel de coronita am cautat eu toata vara, chiar am dat comanda sa mi se faca una si nu mi s-a facut, off. In primul rand ador culoarea, alb cu albastru este ideala. Este extrem de frumoasa si imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai combinat aceasta coronita cu un make up simlu , dar vizibil in acelasi timp. Cand zambesti iti vine perfect, sa nu mai vb de tinuta simpla si perfecta aleasa, grozava. pupicei

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.