joi, 24 septembrie 2015

Tratament pentru par - stralucire si hidratare

   Parul a constituit mereu o problema pentru mine, fie era prea uscat, se ingrasa prea repede, nu se aranja... mereu a existat ceva! Cu o luna in urma am incercat un sampon pentru parul gras si rezultatul a fost uimitor... a inceput sa-mi cada parul foarte foarte tare. Va dati seama ca era o uimire cu adevarat neplacuta.
   Faptul ca a inceput sa-mi cada parul destul de tare, m-a facut sa-mi indrept privirile spre un site cu produse profesionale pentru par. Am primit spre testare un sampon si 2 masti de par mini size, nu erau pentru problema pe care o aveam atunci, dar rezultatul vi-l voi dezvalui treptat. 

   Mondo Kosmetik este site-ul care mi-a trimis produsele Helen Seward spre testare si imediat cum le-am primit, le-am supus testelor. 

   Astazi va voi vorbi despre Samponul cu efect de stralucire pentru toate tipurile de par, si despre masca nutritiva, stralucitoare  pentru toate tipurile de par marca Helen Seward.


   Samponul contine ulei organic de argan si complexul Glossyliance. Este testat dermatologic si promite ca efect redarea stralucirii parului. 
   La prima incercare mi-a placut foarte mult mirosul, am observat ca nu face foarte multa spuma, da o senzatie de prospetime si par curat in profunzime. Dupa ce l-am aplicat mi-a lasat impresia ca parul este moale, usor de descurcat, placut la atingere, simteam firul mai gros desi nu cred ca a facut o minune in acest caz, dar i-a dat o oarecare putere si putin volum, desi nu promite acest lucru. Dupa ce parul s-a uscat in mod natural, am observat o usoara stralucire, pana si in poze arata mult mai plin de viata, mai radiant. 

   Dupa o folosire pe termen lung am observat ca parul nu-mi mai cade absolut deloc, am fost foarte placut surprinsa ca m-a ajutat si cu problema mea. Alaturi de masca Alchemy face minuni. 

   Acum sa va vorbesc despre masca din aceasi gama. Am primit-o in varianta de 75ml si ajunge pentru mai mult de 5 aplicari. La prima folosire am lasat-o sa actioneze doar 5 minute dar am observat ca atunci cand o las mai mult, efectul este si mai placut. Hidrateaza parul si il face extrem de matasos, iar alaturi de sampon ofera si mai multa stralucire parului.

   Eu sunt foarte multumita de aceste produse, pe langa faptul ca isi fac extraordinar de bine treaba au un miros foarte placut, samponul are o culoare calda (protocaliu) si recipientele sunt simple exact cum imi place mie. 

Va voi lasa poze mai jos cu parul meu dupa prima aplicare, am vrut sa fac poze si dupa mai multe aplicari dar m-am tuns si nu ar mai avea rost deoarece se vede diferit (nu mai am varfurile despicate). 
Eu sper ca v-am starnit curiozitatea si va invit pe pagina celor de la Mondo Kosmetik pentru a afla multe detalii despre produsele lor si pentru detalii precum pretul lor, ii puteti intreba AICI.






12 comentarii:

  1. nu am folosit aceste produse dar cred ca mi0ar fi de folos pentru ca si parul meu este gras , se unge foarte repede si cateodata imi pic, iti multumesc pentru acest articol, cat despre tine esti foarte frumoasa si ai un par minunat! te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare natural, atat culoarea cat ai testura

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un par foarte frumos. Daca acest tratament sta la baza parului tau frumos, atinci m-ai convins si pe mine sa il incerc. M-ai facut curioasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte sanatos parul tau,iar pentru varfurile despicate eu folosesc balsam ca sa nu mai fiu nevoita sa imi tai varfurile! Are mai multe beneficii balsamul si eu consider ca nu trebuie sa mai folosesc masca. In legatura cu aceste produse ..eu nu am auzit de ele si nici nu ma avant asa repede sa incerc pentru ca mi-l distrug. Dar o sa mai citesc despre acestea,sunt in cautarea unui sampon impotriva matretii,

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar mai facut curioasa cu aceste produse,am sa fac tot posibilul sa le incerc si eu,poate am sa reusesc si eu sa mai opresc din caderea parului ,e singura problema cu care ma lupt,imi cade parul destul de mult si nu imi place de loc acest lucru,dar inca nu am gasit un remediu la acest lucru,chiar daca am incercat multe sampoane,balsamuri,masti de par.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi pentru idee. O sa incerc,am un par foarte "dificil"

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiu ce sa fac, eu am castigat un tratament cu keratina si nu stiu daca sa il fac sau nu deoarece acum cateva luni bune imi cadea parul groaznik si abia am rausit sa il tratez sa nu mai cada...o idee sau un sfat se poate?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai un par superb,nu am mai folosit aceste produse ,dar se pare ca sunt foarte bune <3 ....te pupic,multumesc pentru articol <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici nu stii cat de bine m-ai nimerit cu articolul acesta... :D Nu stiu ce sa mai folosesc pentru caderea parului, pentru ca se ingrasa in 2 zile (in conditiile in care acum vreun an avea volum si arata ca abia spalat pentru minim 4-5 zile) si pentru ca este uscat (probabil din cauza placiii de par, aici e si vina mea). Daca la tine a mers cu aceste doua produse, sper sa functioneze si la mine. Pupici, multumesc! :*
    -Alexandra Adriana-

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am folosit aceste produse, dar par a da rezultate si parul tau arata foarte, foarte bine...

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.