miercuri, 2 septembrie 2015

Rezultatul iubirii in noua colectie Melkior

   De cate ori te-ai gandit la planeta noastra atunci cand te-ai machiat? Banuiesc ca niciodata... poate ti pare fara sens sau lipsit de legatura.  Recunosc ca pana in momentul de fata nici eu nu m-am gandit la aceasta minunata conexiune dintre machiaj si planeta noastra, insa noua colectie de machiaj lansata de Melkior mi-a deschis ochii.



   Prima intrebare pe care mi-am pus-o cand am aflat de tema colectiei a fost: Care este legatura suprema dintre cele doua elemente? Raspunsul a fost simplu de gasit si nu a trebuit sa astept pana sa imi dau seama, pentru ca sentimentele adevarate vin in gandurile noastre intr-o clipa. Raspunsul a fost: Iubirea, Pasiunea

   Iubesc bogatiile planetei noastre, oamenii cu sufletul frumos, peisajele care te lasa fara glas... iubesc natura si tot ce tine de ea. Pe alta parte, iubesc culorile calde de pe pleoapele unei mirese, culorile reci de pe unghii in zilele ploioase de toamna... iubesc sa ma ingrijesc cu produse care imi amintesc de lucrurile cele mai importante in viata.

   In aceasta perioada lupta care se da intre cald si rece, se revarsa asupra colectiei Let's Love Life creata de Melkior, in care gasim culori calde care arata focul pasiunii (cu trimitere spre lava vulcanilor) si culori reci care arata tentativa de suprimare a sentimentelor (cu trimitere la ghetari).

Noua colectie Let's Love Life curpinde urmatoarele produse:
* 3 nuante de Oje: Lava, Ice, Hope (29 lei)
* 3 nuante de Farduri de pleoape: Volcano, Wish, Deep sea (27 lei)
* 2 nuante de Rujuri: Irresistible, Deep Love (39,90 lei)

   Sunt placut surprinsa de sugestivele denumiri ale produselor, fiecare nuanta de oja, fard sau ruj, isi spune povestea prin elementul/sentimentul a carui denumire o poarta.






   Cel mai tentant imi suna rujul Deep Love, oja Ice si fardul Volcano. Aceasta colectie ma face deja sa creez povesti si legaturi, sa ma gandesc la tot ceea ce ne inconjoara si ce trebuie protejat, iubit, admirat.

   Ce este mai tentant? Daca vei cumpara orice produs Melkior, vei primi un cadou special. 



Nu uita! Let's Love Life :)


8 comentarii:

  1. Ador culorile,si numele produselor te face sa le cumperi,eu inca nu am folositt produse de la Melkior ,da sa stii ca ma cam renteaza sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine nuantele, Si am tot vazut ca sunt promovate produsele melkior.cum sunt?

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine nuantele, Si am tot vazut ca sunt promovate produsele melkior.cum sunt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu de mult de aceasta firma si am de la ei doar o oja albastra pe care o ador deoarece dureaza pe unghie destul de mult fata de cele obisnuite

    RăspundețiȘtergere
  5. Din acest articol si din produsele pozate de tine imi doresc tare mult sa am nuanta de ruj mai rosie, eu ador aceasta culoare cam in orice

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.