sâmbătă, 26 septembrie 2015

Review: Luciu de buze Kallos Shine 37

   Acum doua saptamani am primit spre testare cateva produse de la Pentru Corpul Tau, si pe parcursul zilelor care au trecut mi-am facut o parere despre fiecare in parte. Am primit cateva produse pe care mi le-am ales si pe care voiam sa le incerc, iar in colet am gasit un creion de ochi, un corector, o oja, un gloss, o mini trusa de farduri si 2 pachete de ceai.

   Astazi vreau sa va vorbesc despre luciul de buze Kallos Love Shine 37 pe care l-am purtat aproape in fiecare zi de cand l-am primit. Este un gloss micut, cu ambalaj perfect care poate fi luat oriunde, are miros fructat, atunci cand il aplic pe buze formeaza un film protector usor si are o nuanta placuta de mov (aplicat pe buze devine un mov usor vizibil, dar care schimba putin din culoarea naturala a buzelor).
   Are o stralucire intensa si rezista mult timp pe buze. Hidrateaza buzele in profunzime si atunci cand il port imi da senzatia ca am buzele mai mari si carnoase. Cel mai mult imi place ca nu se lipeste atunci cand vorbesc, desi cu alte produse de acest fel am avut aceasta problema.

   Este o produs bun care este si ieftin, il gasiti pe site-ul mentionat mai sus si puteti ajunge direct spre el daca apasati click pe denumirea lui din acest articol. 
Mai multe informatii si promotii gasiti pe pagina de facebook Pentru Corpul Tau.




Doua lumini diferite => rezultatul



9 comentarii:

  1. imi place se vede ca este un produs de calitate sa il folosesc si de acum incolo cu mare drag, iti vine foarte bine, are un pret foarte bun.!! iti multumesc pentru acest articol minunat! pupici multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim de articol ! Luciul de buze este frumos şi ca ambalaj şi ca culoarea cere îi oferă buzelor tale :* .

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine pe buze Si Eu chiar folosesc produse kallos insa la luciuri nu m am gandit Mersi pentru pont :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine pe buze Si Eu chiar folosesc produse kallos insa la luciuri nu m am gandit Mersi pentru pont :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte dragut ,cularea este superba !!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place nuanta si arata foarte bine pe buze,sa il foloseti cu drag,asa nuante imi plac si mie ptr ca nu sar prea mukt in ochi,numi plac culorile prea indraznete

    RăspundețiȘtergere
  7. O nuanta frumoasa, chiar imiplace si dupa textura eu zic ca este hidratant si cremos. Imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am unul de la kalos asa insa este o culoare mai nuantata spre rosu, dar nu foarte aprinsa su vizibila. Il ador

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.