Review: Crema hidratanta matifianta Gerovital Happiness

   Gama Gerovital Happiness care se gaseste pe Farmec.ro mi-a dovedit ca isi merita numele pe deplin. V-am mai povestit acum ceva timp despre o crema din aceasta gama  si anume crema hidratanta hranitoare, si deoarece am fost multumita de ea, am spus ca trebuie sa incerc si crema hidratanta matifianta.

   Daca prima crema avea extract de caise, cea despre care va vorbesc astazi are extract de afine. Ambele miros absolut delicios, insa mirosul celei matifiante este mai puternic.

   Cand am primit coletul de la Farmec in care se afla aceasta crema, primul lucru pe care l-am facut a fost sa o incerc. La prima utilizare mirosul mi s-a parut prea puternic, insa m-am acomodat cu el si am ajuns sa il ador. Crema este foarte hidratanta si matifiaza cu succes tenul. Este perfecta pentru persoanele cu tenul gras care au insa nevoie de hidratare fara a incarca tenul.

   Extractul de afine este bogat in vitamina C, alfahidroxiacizi, antociani si este antioxidant, regland cu succes secretia de sebum. Matifiaza zonele unde este aplicata si se poate folosi atat pe fata cat si pe gat sau decolteu.

   Sistemul de dozare este perfect, recipientul este foarte diferit fata de clasicele creme de fata, are un pret foarte accesibil si il aflati AICI, de unde poate fi cumparata.

   Eu ma declar extrem e incantata de produsele Farmec, iar aceasta crema nu este o exceptie. O folosesc de fiecare data cand am nevoie de hidratare si matifiere, atat ziua cat si seara. Daca ati folosit aceasta crema astept parerile voastre intr-un comentariu. 




You Might Also Like

8 comentarii

  1. Inca nu am incercat o dar pare ca se pliaza pe nevoile tenului meu

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu am incercat o dar pare ca se pliaza pe nevoile tenului meu

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu am incercat aceasta crema dar multumesc ca ne-ai scris depre ea, prin spusele tale inseamna ca este o crema foarte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am incercato,defapt nici un produs de la gerovital nu am incercat,dar crema mi se pare buna si cred ca e buna tenului meu cu tendinta de a se ingrasa repede

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu ce sa spun despre farmec ! Eu am incercat cateva sampoane de la ei si scalpul meu nu prea le suporta ,dar vreau sa le incerc pe cele noi de argan!

    RăspundețiȘtergere
  6. De asa ceva chiar am si eu nevoie, am un ten foarte sensibil si mereu sunt in cautare de ceva bun pt tenul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana acum nu am incercat acest produs insa sper sa il incerc curand sa vad daca chiar are efect asupra problemelor mele

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.