OOTD: White Half Sleeve Floral Crochet Blouse

   Bluzele albe mereu mi-au atras atentia deoarece prin simplitatea lor emana eleganta, puritate, rafinament. Cu toate acestea, nu pot sa spun ca detin multe astfel de bluze. Din acest motiv atunci cand am vazut superba bluza de pe SheIn cu model floral brodat, am decis ca trebuie sa fie a mea.
   Nici acum nu-mi vine sa cred ca am ales marimea L, pentru ca la hainele din tara port S sau chiar XS. Cred ca la acest model mi s-ar fi potrivit si un M, dar in ultima perioada am comandat doar marimi mai mari pentru ca nu mai suport ca inainte hainele mulate. Nu regret ca mi-am ales aceasta marime, este o bluza de calitate si foarte frumoasa.

   Nu credeam ca este potrivita pentru toamna sau iarna, ma asteptam sa fie racoroasa dar materialul este destul de gros si tine de cald. Eu as purta aceasta bluza doar cu tocuri, insa cu o pereche de balerini finuti ar sta la fel de frumos intr-o zi de toamna cu soare.

   Fara alte detalii inutile, va las link catre bluza si poze pentru a va forma o imagine.






Va imbratisez cu drag!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Andreea cristina Zgripcea3 septembrie 2015, 04:35

    asa cu ti.am spus si pe pagina de facebook.. iti vine perfect aceasta bluza...o tinunta minunata si iti vine perfect! sa o porti sanatoasa!! :) <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow . Ador modelul . Mereu mi-au plăcut astfel de articole . Am av utsi eu 2 maieuri in genul acesta . Să o porți sănătoasă ?°∆°

    RăspundețiȘtergere
  3. E Chiar misto bluza si nu mi vine sa cred ca e marime mare :))) dar iti vine perfect

    RăspundețiȘtergere
  4. E Chiar misto bluza si nu mi vine sa cred ca e marime mare :))) dar iti vine perfect

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa tinuta,bluzita e minunata,sa o porti sanatoasa si iti vine foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumoasa insa imi e frica sa le port pentru ca imi e frica de patat :)) dar da...sunt foarte elegante si le poti asorta la ori ce!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti vin minunat, Ador bluzita si iti vine superb . Iara in combinatia cu acesti blugi, o pune tare mult in evidenta, la bluzita ma refer, iara tie iti pune in evidenta frumusetea

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo pt tinuta asortata si bravo pt alegerea facut. Imi place foarte mult. pupici

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.