joi, 10 septembrie 2015

La Femme Fatale pe tocuri!

   Desi pantofii cu toc mai inalt de 5-7cm sunt priviti cu frica de majoritatea femeilor, fiecare dintre noi tanjeste sa mearga cel putin o data pe saptamana precum o adevarata lady. Nu spun ca femeile care poarta doar tenisi sau alte incaltari comode nu sunt feminine, dar nici nu sunt La Femme Fatale, nu intorc priviri, nu starnesc curiozitatea si nici imaginatia barbatilor.

   Bine. Daca esti femeia comoditatii declarata si cu acte in regula, vei spune cu siguranta ca noi, reprezentantele sexului frumos, nu trebuie sa ne imbracam (in cazul nostru, incaltam) pentru cei din jurul nostru, si in niciun caz pentru a atrage atentia unui barbat. Daca esti atat de sigura pe armele tale feminine, senzualitatea ta, silueta ta de invidiat, formele tale apetisante... atunci poarta tocuri!

   Daca ma intrebi iarasi de ce, raspunsul este simplu! Femeia pe tocuri este irezistibila! Nu in sens sexual, ci mai degraba in sens social. O femeie care poarta tocuri intr-o zi absolut normala, la birou, pe strada, fara vreo ocazie speciala... care merge plina de incredere si isi pune in valoare fiecare atu, va avea doar de castigat. O femeie care pune pe primul loc senzualitatea si feminitatea, va fi mereu apreciata de cei din jur, ajutata si privita cu admiratie.

   In cazul meu, pantofii cu toc sunt un must datorita inaltimii mele cu adevarat "impunatoare". Tot datorita celor 1.60m ai mei, atunci cand port tenisi sau orice cu talpa joasa, devin o gogoasa mergatoare. De ce am ales gogoasa? Pentru ca fiecare surplus de pe solduri, picioare s.a.m.d se vede muuult mai rau decat este, par mult mai rotunjoara. Pantofii cu toc mereu m-au facut sa ma simt mai sigura pe mine, sa imi alungesc silueta, sa imi pun in evidenta gleznele, iar picioarele care pareau grasute in alte momente, pe tocuri sunt de admirat.



   Fie ca alegi sa porti tocuri de 5, 7, 9 cm, vei deveni un simbol pentru alte femei din jurul tau. Chiar daca nu scoatem acest lucru la iveala, oricine isi doreste sa fie admirata in ciuda durerilor pe care le poate avea datorita purtarii pantofilor cu toc pe termen lung. Insa este o vorba din popor: "Baba la frumusete sufera."



   Cea mai mare placere a mea este sa dansez intreaga noapte pe tocuri. Chiar la sfarsitul lunii iulie am avut doua majorate (la o zi distanta), unde am purtat pantofi stiletto cu toc de 10cm si am dansat pana dimineata. Am putut observa admiratia celor din jur, am fost intrebata cum rezist si cel mai important... am fost multumita de mine. Pentru ca in ciuda tuturor durerilor ( pentru ca o seara in care dansezi non-stop pe tocuri nu este chiar usoara, mai ales daca exista o pasiune pentu dans...), mi-am dat seama ca frumusetea pe care o emana aceste arme feminine, este mai presus de orice.
"Dancing in heels should count as a superpower."

   Da! Pantofii cu toc iti ofera putere, poti observa foarte usor cum o femeie care poarta cu brio high heels merge diferit, priveste diferit, zambeste diferit, vorbeste diferit. Este increzatoare! Iar increderea a fost si este elementul care defineste o persoana, ea iti contureaza personalitatea.

   Imi declar admiratia fata de fiecare femeie care poarta pantofi cu toc, alaturi de FashionUp care ne invita sa sarbatorim pe 14 septembrie Ziua Nationala a Femeilor #PeToc. Tot atunci magazinul FashionUp ofera tuturor clientilor reduceri pe care nu le poti rata.  Eu voi purta cu siguranta tocuri de fiecare data cand voi avea ocazia, si te provoc pe tine sa porti tocuri macar o data pe saptamana.



Cu acest articol particip la CONCURSUL organizat de FashionUp.ro, cu ocazia Zilei Naționale a Femeilor #PeToc, care va avea loc pe data de 14 septembrie. Marele premiu constă în 12 perechi de pantofi din magazinul FashionUp. Tot pe 14 septembrie magazinul FashionUp le oferă clienților reduceri importante la toate modele de pantofi de pe site, pentru 24 de ore!




12 comentarii:

  1. Eu nu pot tocuri mai mari de 5 cm :)) imi este foarte frica,decat sa imi rup ceva mai bine toc mai mic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice toc este de admirat! Un toc de 5cm este finut si merita purtat cu incredere. Felicitari!

      Ștergere
  2. chiar sunt frumusei foc pantofiorii si imi place mult si culoarea, sa-i porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Perechea ta preferata care e? Ce pantofi porti cel mai des? :D

      Ștergere
  3. Depinde de fiecare cum Ai spus tu .Mie imi plac tocurile desi sunt genul comod (tenesii,balerini) insa ti Am luat provocarea de ieri ,te simti mai sexy insa ma dor picioarele foarte rau :( important e sa gasim un toc relativ comod,mai gros Si in niciun caz cui )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg, pantofii cu toc trebuie sa fie comozi. Sunt multe tipuri de pantofi care pot fi purtati de oricine, cu toc gros, cu platforma... depinde de gusturi si de cum suporta picioarele. Felicitari!

      Ștergere
  4. Depinde de fiecare cum Ai spus tu .Mie imi plac tocurile desi sunt genul comod (tenesii,balerini) insa ti Am luat provocarea de ieri ,te simti mai sexy insa ma dor picioarele foarte rau :( important e sa gasim un toc relativ comod,mai gros Si in niciun caz cui )

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac tocurile , pantofii cu toc , dar nu port tot timpul. Cel mai mult port la evenimente . Imi plac pantofiorii tai...mai ales ca mie imi place sa port pantofi stilleto, i iubesc! foarte frumos articolu , felicitari se vede ca tot ce ai spus ai scris cu mare drag, se vede ca iti plac pantofi cu toc si i porti cu placere. De obicei eu port tenesi , balerini ,dar atunci cand port pantofi cu toc ma simt mai feminina , mai sexy , mult mai atragatoare ! Multa bafta in continuare . te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu deobicei nu prea port pantofi cu toc ... doar la ocazii . *Frumoşi pantofiori* şi un articol interesant. Iţi urez baftă !

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu port tocuri,nu mereu dar le port,nu am probleme cu nici un fel de toc,pot sa merg linistita si pe unul de 9 ,dar si pe unul de 12,chiar daca imi plac mai mult pantofii,sau orice fel de incaltaminte,sandale,cizme,ghete,cu toata talpa inalta,nu numai tocul,ma simt mult mai comoda si nu am probleme sa le port oricand...oricum tocurile trebuiesc purtate cu masura,deoarece nu fac bine ptr picioarele noastre,putem avea probleme cu picioarele,mai ales cu talpile,mai incolo

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa cum ti-am spus si pe facebook, iti vin minunat. Ai ales o tinuta care se potriveste perfect cu pantofii, sa ii porti iubita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu ma simt bine pe tocuri, atragatoare si foarte feminina. Este si normal, doar reprezentam sexul frumos si cand mai purtam si ceva care sa ne puna aceasta calitate in evidenta, radiem.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.