sâmbătă, 12 septembrie 2015

Doua: branduri preferate

   M-am gandit sa diversific articolele de pe blog, mai ales pentru ca majoritatea sunt de tip review sau OOTD. Asadar in fiecare saptamana voi posta un articol in care va voi vorbi despre doua produse, branduri, site-uri, etc. care imi plac/displac.

   Astazi incep cu brandurile mele preferate de produse cosmetice. Cele doua vedete sunt:

1. Flormar

   Este brandul meu preferat de produse cosmetice deoarece niciun produs de la ei nu m-a dezamagit, tot ce am incercat a fost de laudat, raportul pret-calitate este foarte bun, sunt accesibile pentru orice buget. Pe langa aceste lucruri, cu ei am avut cele mai frumoase colaborari, au o echipa minunata care mereu a fost deschisa si dispusa sa incerce noi experiente. Chiar luna aceasta cei de la Flormar vor oferi un premiu celei mai active cititoare de pe pagina si blogul meu.

   Am numai cuvinte de lauda la adresa acestui brand. Am incercat produse din urmatoarele categorii: rimel, ruj, gloss, demachiant, crema, fard de pleoape, fond de ten pentru picioare, primer fond de ten, paleta corectoare, oje, pudra, tus, primer fard, iluminator, balsam de buze, deodorant.

  Sunt multumita de toate produsele Flormar si este brandul numarul 1 in lista preferintelor mele. 




2. Makeup Revolution

Chiar daca nu am incercat produse din mai multe categorii, produsele Makeup Revolution pe care le detin m-au facut sa clasez acest brand pe locul 2 in topul preferintelor mele. 

De la acest brand am doar o trusa de farduri si un kit pentru sprancene aflate la un raport pret-calitate extraordinar. Detalii legate de produsele mentionate am in review-urile dedicate lor. Daca vreti sa cititi despre paleta de farduri puteti AICI .

Sunt curioasa care sunt preferatele voastre si nu ma supar daca mi le spuneti printr-un comentariu. 



9 comentarii:

  1. Şi mie îmi place foarte mult firma FLORMAR ♥ În schimb produsele de la Makeup Revolution nu le-am încercat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer abia ti astept review urile Eu Inca nu am incercat nimic de la flormar

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu stiu ce sati despre produsele de la Flormar si nici de cele de MakeupRevolution,nu leam incercat pe nici unul...de produsele de la Flormar am auzit si am auzit numai laude,am vazut multe persoane incantate de aceate produse,preturile sunt accesibile ptr toti si chiar ma tenteaza sa le incerc si eu...iar de cele de la MakeupRevolution chiar nu am auzit,sper in un review de la tine cu produsele lor,sunt curioasa sa vad ce preturi au si ce gama de produse ofera

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am de la Flormar de la oje la fond de ten,pudra imi luaqsem si o crema de maini mai de mult cred ca era cu uli de masline,dar stiu ca aveau si cu ceva fructe care miroseau super.

    RăspundețiȘtergere
  5. un articol foarte interesant ,eu nu am folosit produse nici de la Flormar si nici de la Makeup Revolution , as fi bucuroasa daca as avea ocazia sa incerc aceste produse ,Multumesc ca ne-ai spus de unde le-ai cumparat si parerea ta despre ele. . e foarte important pentru mine sa stiu ca sunt produse de calitate! te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey! De la Flormar am o întreagă colecție de oje, mi se par accesibile și au calitate. Despre Makeup Revolution nu cunosc prea multe, nu am încercat nimic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu pot spune ca nu am incercat nici un produs de la nici una din cele doua firme mentionate, poate voi avea o cazia canda sa le incerc, macar unul

    RăspundețiȘtergere
  8. De flormar am auzit de mult timp si de la multe colege, insa niciodata nu am cumparat produse de la ei deoarece trebuia sa dau doar comanda si nu le puteam mirosii sau vedea inainte de a le cumpara.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.