miercuri, 9 septembrie 2015

Despre parfumurile ieftine si persistente

   Cred ca orice femeie apreciaza un parfum de bun gust, mai ales daca printre beneficiile sale se afla si economisirea de bani. Parfumurile ieftine si bune nu se gasesc oriunde, poate de aceea increderea ca exista asa ceva, dispare incet.

   In cazul meu, nu exista o obsesie pentru aceasta categorie de produse, insa declar ca sunt la inceput. In trecut imi alegeam foarte greu un parfum, niciodata nu cumparam online pentru ca aveam impresia ca voi da gres. Am analizat parfumurile pe care le aveam deja, ce esente se aflau in compozitia lor si usor, usor mi-am dat seama in ce categorie ma incadrez... asa ca a devenit usor sa comand parfumuri pe care nu le-am incercat niciodata.

   In momentul in care mi-am facut curaj sa cumpar online parfumuri, am experimentat si alte momente frumoase, cum ar fi emotia atunci cand deschid cutia, frica impletita cu nerabdarea atunci cand eliberez primul strop de parfum din sticluta si momentul final cand ma declar multumita de mine pentru ca am reusit sa ma cunosc si sa ma incadrez intr-o anumita categorie.

   Majoritatea parfumurilor pe care le am sunt dulci, doar unul singur este fresh desi mai am parfumuri care se incadreaza intre... nici prea dulce, dar nici fresh. Desi stiu ca nu e bine, vara port si parfumuri cu miros dulce, insa nu insist pe acest aspect deoarece nu vreau ca persoanele de langa mine sa lesine.

   Revenind la situatia initiala, astazi vreau sa va prezint doua parfumuri ieftine si bune, exact pe placul meu. Recunosc ca initial alegerile le-am facut pe baza numelui fiercarui parfum, imaginilor care le erau atasate, dar nimic nu a fost decisiv pana nu m-am uitat la compozitia lor.



   Cu siguranta ati mai auzit de Infinite Love, un site ce comercializeaza parfumuri cu esente identice sau asemanatoare cu cele pe care le folosesti (sau vrei sa le folosesti, insa nu iti permiti), dar cu o persistenta mult mai mare.

   Parfumul ales de mine este Infinite Love Miami For Women, ce are aroma similara cu Calvin Klein Euphoria. Nu stiu cum miroase parfumul pe care il imita, insa ma declar indragostita de cel pe care il detin.



   Acesta are codul K126 si este un parfum de zi, perfect pentru toamna, cu note de violete, mosc, ambra si mahon. Pretul este de 59 lei, perfect pentru orice buget si cantitatea sa este de 50ml.

   Parfumul este puternic, dulce, persista pe piele intreaga zi (l-am testat atat eu cat si mama mea), mirosul devine din ce in ce mai placut si este cu adevarat feminin. Abia astept zilele reci de toamna pentru ca va fi cu siguranta prima mea alegere in materie de parfumuri.

   Al doilea parfum ales este Infinite Love Paris si mi l-am dorit deoarece promite o aroma similara cu Nina Ricci Love in Paris. Mereu am vrut sa incerc acest parfum, iar Infinite Love mi-a oferit ocazia.
   Acesta este dulce dar si fresh in acelasi timp, este perfect pentru o zi de primavara alaturi de un buchet de papadii si o coronita cu flori in par. Are note lemnoase si de mosc. Si acesta costa tot 59 lei.



Ambele parfumuri sunt pe placul meu, persista intreaga zi, mirosul devine din ce in ce mai placut, sticluta este rafinata, feminina, de bun gust, raportul pret-calitate este exceptional... asadar ma declar indragostita de acest brand. 

Declar dragoste infinita parfumurilor Infinite Love! Cu siguranta si voi veti face la fel.

8 comentarii:

  1. Foarte interesante parfumurile, mai ales ca imi plac parfumurile dulci <3 te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Super...poate o sa.mi comand si eu unul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai citit de Infinity Love pe un alt blog si pot sa spun ca am ramas surprinsa sa vad cate parfumuri sunt pe siteul lor,si la preturi foarte mici si cu mirosuri asemanatoarea la cele originala cu nume extrem de cunoscute,eu una nu am cumparat parfumuri de la marci cunoscute,nu ma lasa inima sa dau atatia bani pe un parfum,chiar daca au gost multe parfumuri ,care imi placeau la nebunie,acum cu acest site pot sa comand parfumul preferat la un pret mic ,,inca nu am comandat de la ei da cu siguranta am sa comabd

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ati convins,il voi incerca si eu. Este al treilea articol la numar pe care il citesc despre acest parfum...tare curioasa m-ati facut

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar nu costa mult, il voi lua si eu cu siguranta, cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pot spune este ca parfumul este intens, persista si persoana careia l-am facut cadou il recomanda cu drag.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.