Cel mai frumos inel cu elemente Swarovski

   Am dus dorul postarilor pe blog timp de o saptamana, timpul nu mi-a permis sa scriu deoarece a inceput scoala si nu ma asteptam sa fiu atat de ocupata dar si obosita. Voi incerca sa postez zilnic chiar daca nu imi permit sa pierd mult timp, deoarece vreau sa ofer premiile de fidelitate pe meritul si pe munca voastra.


   Nu v-am mai povestit de ceva vreme despre un inel, accesoriul care este probabil singurul pe care nu il port prea des. Chiar daca nu sunt o fana a inelelor am simtit nevoia sa am macar unul in colectia mea, mai ales daca este verde si realizat cu elemente Swarovski. 

   Inelul Tripple Xirius de pe J'adore Crystal este adjustabil si este fascinant de frumos, fura privirea celor din jur si capteaza atentia in cateva clipe. Mi-a placut enorm de mult culoare acestuia deoarece si ochii mei sunt tot verzi. L-am purtat alaturi de o bluza verde inchis si pantaloni negri, iar manichiura cu mov si galben nu putea lipsi. 

   Se poate observa foarte usor cat de atent a fost lucrat inelul, atentia care i-a fost acordata si faptul ca isi merita toti banii. Daca doriti si voi acelasi model sau culori diferite, cercei sau coliere cu elemente Swarovski, puteti intra pe pagina de facebook mentionata mai sus. 

   Fara prea multe detalii, las pozele sa vorbeasca de la sine si sa va dovedeasca frumusetea acestuia. 







Mie imi place foarte mult acest inel si astept parerile voastre intr-un comentariu.


You Might Also Like

9 comentarii

  1. un inel super dragut, iar manechiura ta este frumoasa, te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase unghiute lungu florentina mihaela...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos inelul,modelul e interesant si culoarea e superba,eu nu port inele si drept sati spuns nici nu am vreun inel in casa,nu imi place sa le port,nu ma simt eu bine cu inele pe degete,prefer,bratarile si lantisoarele,iti urez bafta in noul an scolara,o sa ai nevoie,deoarece ai bacul anul acesta

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar este frumos, sa il porti cu placere si sa te bucuri de el. Imi place si mie tare mult, este superb.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti vine foarte fain pe mana si cu maneghiura care o ai in aceasta poza iti sta superb. Sa il porti iubita scumpa.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.