Ceasuri de dama ieftine

   De un an am inceput sa port ceasuri la aproape orice tinuta, in conditiile in care pana atunci nu aveam niciunul si nici nu voiam sa am. Totul a inceput cu o colaborare cand cineva mi-a propus sa scriu despre ceasurile lor, si de atunci am dezvoltat o pasiune pentru ele, in special pentru cele care au curea.

   Astazi vreau sa va vorbesc despre un site unde puteti gasi ceasuri de mana foarte frumoase, de dama, la preturi mici. Eu am testat serviciul lor: comanda, livrare, calitate produs, si pot spune ca sunt foarte multumita. 







  Ceasul pe care il am de pe acest site, si anume Ceasuri-Dama-Ieftine.ro, l-am purtat intr-un outfit recent si se numeste Ceas Dama Rocky Mov. Pretul il aflati daca accesati link-ul. 








   Sunt foarte incantata de calitatea lui, poate fi purtat la multe tinute, cureaua nu este rigida si cadranul este destul de mare, asa cum imi place mie.  Pe site puteti gasi diverse modele, in functie de preferinte.

   Livrarea a fost facuta prin posta, a ajuns repede (3 zile) si in stare perfecta. Acest site este ideal daca va doriti ceasuri bune la preturi mici, fie pentru voi sau pentru a oferi un cadou cuiva drag.

  Recomand cu drag!

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Foarte frumos ceasul,il ador,are un design deosebit..eu nu prea sunt cu ceasurile,de fapt nu port deloc ceas,am si eu doua ceasuri,sunt cadouri si le tin in casa dar nu prea le port..acum au aparut multe modele care ma atrag si chiar as vrea unul dar nu mam decis inca ce model

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar imi plac si nu sunt scumpe, imi plac in special cele elegante. Multumesc de informare

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu port ceasuri de aproape un an ,primul ceas l-am primit cadou de la cea mai buna prietena de mea si de atunci am inceput sa port ceasuri la orice tinunta, imi plac! Iar de acest ceas nu pot spune decat ca este superb, foarte finut, sa-l porti cu mare drag! si da imi place acest sait de ceasuri, sunt modele frumoase si la preturi mici, Iti multumesc pentru acest articol. te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumos .. dar nu port ceasuri :) mmai bine bratari :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant ceasul, imi place. M-am uitat pe site si am gasit ceasuri extrem de dragute la pret exceptional de bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult forma.cadranului Si Ai dreptate Au preturi bune pe site :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult forma.cadranului Si Ai dreptate Au preturi bune pe site :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb ceas, imi place tare mult. Si eu am unele foarte frumoase, insa nu le-am luat de pe vreun site...le ador pe toate desi am in jur de 15.

    RăspundețiȘtergere
  9. L-ai asortat la o tinuta free...bine gandit si bine asortat. Oricum tu esti o scumpa si acest ceas ti se potriveste. Felicitari pt alegere.

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr-adevar, iti poti asorta cesul la imbracaminte. Nu trebuie sa dai prea multi bani pe ceas

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.