luni, 21 septembrie 2015

Autumn Wishlist #SheIn

   V-am spus de multe ori ca toamna este anotimpul meu preferat si m-am gandit ca este timpul sa va prezint un mic wishlist in care sa vedeti ce obiecte vestimentare specifice pentru acest anotimp imi plac si imi doresc.

   Am ales ca site de referinta minunatul SheIn deoarece de pe el imi fac majoritatea cumparaturilor si pe langa faptul ca au o multitudine de produse, echipa lor este foarte amabila si isi face treaba foarte bine.

   In acest wishlist trebuia sa includ o rochie pentru ca ma fascineaza cele cu maneca lunga si perfecte pentru un sfarsit de toamna, iar rochia aleasa de mine o gasiti AICI. Pe langa faptul ca este super ieftina, are o culoare absolut superba!



   Imi plac toate paltoanele de pe SheIn, dar acesta este cu siguranta preferatul meu! As vrea sa mi-l iau cat de curand.



   Ca incaltaminte am ales ceva clasic, de bun gust, simplu si care poate fi purtat la orice. Le gasiti AICI.



   Incerc sa-mi maresc colectia de coliere si pe SheIn pot gasi o multitudine de modele superbe. Acesta mi-a atras atentia si mi-l doresc enorm.


Cam acesta este wishlistul meu de toamna de pe SheIn. Voi va doriti ceva anume de pe site-ul lor? 

8 comentarii:

  1. http://www.shein.com/Army-Green-Long-Sleeve-Pockets-Split-Maxi-Dress-p-230554-cat-1727.html imi place mult.Iar din wishlistul tau rochia Si paltonul sunt super :)

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.shein.com/Army-Green-Long-Sleeve-Pockets-Split-Maxi-Dress-p-230554-cat-1727.html imi place mult.Iar din wishlistul tau rochia Si paltonul sunt super :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt super toate articolele vestimentare, rochita are o culoare superba , getele si paltonul sunt frumoase iar colierul superb! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place wishlistul tau,ai gusturi bune rochita e superba,imi place modelul dar eu as prefera alta culoare,dar imi place si asta,...paltonul ,fara prea multe cuvinte,e superbbb,colierul imi place,imi place sa le vad purtate la altcineva acest tip de coliere,dar nu port eu,sare prea mult in ochi si numi place sa am ochii atintiti asupra mea,iar ghete foarte frumoase,imi plac si leas purta cu drag.....imi plac multe lucruri dr pe Shein dar nu am comandat niciodata de la ei si cand am sa comand o sa fie greu sa aleg ,au lucruri superbe,mai ales rochitele

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow cate Articoloe vestimentare frumoase...din cele postate de tine m-a atras foarte mult colierul

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt faine si sa sti ca si eu le-as purta foarte incantata si as fi curioasa cum as arata in ele...visez deja, asa-i?

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.